erlend_halvorsen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) *SLETTET* Endret 16. juli 2005 av erlend_halvorsen
~Alex~ Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Feil fora, eget Klan fora under "spill". Lykke til, holder selv på med Bf2 klan (8stk nå ) Når dere blir litt fler så kan vi kanskje ta en vennskapskamp.
erlend_halvorsen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kanskje vi kunne slå sammen? , visst ikkje blir man selfølgelig med på en vennekamp har dere og tenkt på Komplett sin cup eller? Endret 4. juli 2005 av erlend_halvorsen
Oz370 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 har dere en hjemmeside? viktig det vett ser etter en klan selv, men vil ikke joine en som er så veldig forpliktende ettersom jeg jobber med en mod til ut2007.
erlend_halvorsen Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 (endret) Det blir selfølgelig hjemmeside så fort vi har en klan Dumt at du ikkje kunne vere med Endret 4. juli 2005 av erlend_halvorsen
~Alex~ Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 (endret) Kanskje vi kunne slå sammen? , visst ikkje blir man selfølgelig med på en vennekamp har dere og tenkt på Komplett sin cup eller? Vi skal være med i komplett kuppen. Men Tror ikke det er akktuelt å slå sammen, vi er ganske godt i gang, men vi tar inn nye medlemer, så jeg kan ikke utelukke noe. Skal snakke med andre i ledelsen. EDIT: Internett siden vår er www.zolid.org og IRC er: #Zolid @ qnet Endret 5. juli 2005 av ~Alex~
KristianF Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Kjøper en ekte versjon av spillet når jeg kommer hjem fra ferie, om ca. 3-4 uker. Da skal det bli seriøs spilling. Joiner kansje en clan også da? Kan nevne at jeg er veldig god. Nesten alltid mellom 1. og 5. plass.
mESA Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Var mange fra florø der, kjente ingen though. BF2? spiller bare demoen, så clan er jeg ikke ute etter:p
Vaffel89 Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Må tenke litt over det.....kansje jeg å noen andre skal starte klan selv
goose Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Joine clan hade vært morsomt det, men så hard trening og opppmøte klarer jeg desverre ikke. Kunne tenkte meg en klan som satser først og fremst på å ha det gøy og ikke på konkuranser da jeg skal studere og studiene bruker en del av tiden og dama ikke minst men om noen vil starte en klan som setter fokus på FUN der etter konkurranser så er jeg med. Altså en klan der men ikke trenger å froplikte seg for 100%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå