.com Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 kan dere hjelpe meg med å finne et program til å konvertere wav. til mp3.?
Launch Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Synes Foobar funker fint, kompatibelt med enormt mange lydformater og kan konvertere det meste
.com Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Skrevet 4. juli 2005 (endret) skjønte ikke hvordan man konverterer til mp3 i foobar jeg uansett, funnet ut hvordan jeg kan konvertere nå Endret 4. juli 2005 av .com
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 skjønte ikke hvordan man konverterer til mp3 i foobar jeg uansett, funnet ut hvordan jeg kan konvertere nå Post løsningen din *kremt*
Edmund Blackadder Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Her er et gratis og godt program til dette. Konverterer fra nesten alle lydformater. http://www.download.com/Cheetah-Audio-Conv...tml?tag=lst-0-3 Konverterer også bitrates. Endret 4. juli 2005 av Edmund Blackadder
Launch Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 skjønte ikke hvordan man konverterer til mp3 i foobar jeg uansett, funnet ut hvordan jeg kan konvertere nå Post løsningen din *kremt* Start foobar, dropp noen musikkfiler inn i det store hvite området eller velg playlist add files eller noe, skal du konvertere flere av filene så marker dem på vanlig måte (ctrl og klikk på de du vil ha) så der det bare å høyreklikke på en av de markerte filene å velge "Convert" -> "Run conversion" -> f.eks "Wav PCM" fixed point -> OK og hvor du vil lagre de ferdige filene
K.. Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) dbPowerAmp Genialt program! Finnes her Endret 4. juli 2005 av Knut Erik
.com Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Post løsningen din *kremt* lastet ned i-tunes jeg, litt tungvingt egentlig. noen som har forslag til hvilket program jeg bare kan høyreklikke på fila jeg vil konvertere til mp3 og velge konverter fra lista?
Jubelsau Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 http://www.mp3-converter.biz/wav-to-mp3-converter-directory/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå