Gå til innhold

Fra Diablo 2 LOD til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke glem gode gamle Dungeon Siege. Det ligger noen timer morro i dette også. Har vel kommet en Addon til det (Legends of Aranna)som også kan by på enda mere morro.

 

Dungeon Siege 2 er vel heller ikke så langt unna, så dette kan bli morro utover høsten.

Lenke til kommentar

Dungeon Siege ... bra grafikk, men blir fort kjedeligt ... og slutten er forferdelig. Verdt å prøve sånn sett... men de fleste jeg kjenner går fort tilbake til diablo.

 

NWN ... litt kult, men igjenn... fort kjedeligt

 

Problemet med alle "diablo" spill er at de ikke har samme gode story, og er hovedsaklig hack'n slash.

 

...skulle blit en diablo 3 ... men storyen vanskeliggjør saken...

Lenke til kommentar

Sånn rent overfladisk sett er jo Diablo-historien pissdårlig. "Demonene må drepes så verden ikke skal gå under"

 

Jeg aner ikke om du har lest noe tilleggsstoff eller noe, men med bare den inputen man får fra spillet er det omtrent så hack 'n slash som det kan bli.

Lenke til kommentar

For meg gjorde stemningen i Diablo 2 utrolig mye for spillopplevelsen. Grafikken var ikke verdens beste, heller ikke historien... Men, første gang jeg kom til act 2, Lut Gholein, tok inn alle sanseinntrykkene og hørte den fantastiske stemningsmusikken så var jeg solgt. Legg til noen dritkule cinematics imellom aktene, - og du trenger ikke annet enn hack'n slash utenom.

Lenke til kommentar

Diablo II har så mangen små geniale touch'er som Horadric Cube.. og runewords... masse ting som kan gjøres for og få syke og unike items... items spiller en stor rolle i spillet... det finns jo 1000vis av forskjellige items.

 

Har selv ikke funnet et verdig bytte til diablo... "WOW" varte ei stund men nå er jeg lei..

 

og som sagt.. det som gjør diablo så bra er kombinasjonen av stemning og musikk ... drømmer enna om musikken fra 1'ern

 

pluss selve søken etter bra items gjør deg hekta....

Lenke til kommentar
Wow??

World of Warcraft?

WoW er vel meir MMOTW, Massive multiplayer of time waste

 

Sacred er veldig bra=) men ingenting er som gode gamle diablo 2. du kan jo alternativt laste ned mod'er. eg spiller på 1 no. er vanskligere, nye våpen og slikt, masse nytt, større inventory, nye monster etc. setter nytt preg på D2 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...