Togo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Men så koster det *litt* mer å drifte et titalls servere som har minst en konstant load med 20,000 folk på til alle døgnets tider, enn et spill som faktisk ikke koster noe å drifte. De spilla du linker til har muligens ikke kosta all verdens å utvikle, og dermed taper de mindre på å gjøre det gratis.
Canute Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sjølv ventar eg på Pirates of the Burning Sea. *klipp* Spelet skal komme i betatesting i haust og spelet skal komme i vinter. Det høres drit tøft ut! Dette må jeg betateste
ehs5 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Ja, nå forventer jeg at noen på forumet minner meg p, betatestingen til Pirates of the Burning Sea, når det begynner. Har en tendens til å gå glipp av beta og trials. ^^ Endret 13. juli 2005 av ehs5
StarGazer Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hei, siden du likte EnB hvorfor ikke prøve eve online?Ser du har spillt det, men vet ikke hvor mye. Eve er også veldig bra viss du liker crafting, dvs crafting i eve er ganske dypt, og økonomien er stort sett styrt av spillerene! Ikke så gøy å spille solo, anbefaler deg å få deg et corp!
Brighto Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ja, nå forventer jeg at noen på forumet minner meg p, betatestingen til Pirates of the Burning Sea, når det begynner. Har en tendens til å gå glipp av beta og trials. ^^ Eg kjem sikkert til å fortelle om det overalt på forumet
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Auto Assault kommer jo snart også. Det er vel også verdt en titt. Jeg gleder meg i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå