Gå til innhold

Lefdal 150% Prisgaranti - Hvordan funker det?


Döden

Anbefalte innlegg

Teoretisk sett: La oss si jeg drar til Lefdal for å handle et produkt jeg vet er billigere et annet sted.

Kan jeg møte opp i butikken uten å ha kjøpt varen, men med dokumentasjon om at den finnes billigere et annet sted, for så og få varen billigere? Eller må kjøpe varen først, for så senere å komme tilbake med dokumentasjonen, og så få prisforskjellen + 50% av prisforskjellen? :)

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror ikke nettbutikker teller...

Ikke?

 

kverna: Har tenkt på det samme, men jeg innbiller meg at det føles litt "dumt". :p

 

Foresten, har Lefdal sluttet med 150%-prisgaranti? Finner ingenting på websidene deres, og jeg mener å ha lest at de skulle slutte med det?

Lenke til kommentar

Var på infomøte om en Lefdal-butikk som skal åpne i Bergen nå snart (Laguneparken), og der fortalte de om garantien, så den er nok ikke gått ut helt ennå.

Sånn jeg forstod det da, så si at Lefdal selger en TV til 12000kr, elkjøp selger samme TV til 10000kr. Da sier du det til Lefdal (sikkert beviser det), og så får du da 3000kr hvis du kjøper TVn hos dem, altså du betaler bare 9000kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

var hos lefdal idag for å kjøpe 1 gb memory stick pro duo kort og det dem sa om 150% prisgaranti var at varen må være inne i lager hos konkurenten for at prisgarantien gjelder. Og dama på lefdals kundesupport sa noe helt annet, at så lenge varen føres av en annen butikk uansett lager status skal man få 150% prisgaranti. Dette gikk ikke selgeren med på i butikken og mente at jeg må komme tilbake når konkurrentene har fått varen inn på lager. Svarte Fa1 jeg betalte 80 kr tur retur til sandvika fra oslo og du vil ikke gå med på det. det er noe dårlig saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...