Edmund Blackadder Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Hei! Nå kan du laste ned et program fra Google som gjør at du kan se hele verden. Jeg sier ikke mer. http://earth.google.com/ Genialt opplegg!! Edit: Her er litt info på norsk. http://www.komputerforalle.com/Crosslink.jsp?d=396&a=4843 Endret 4. juli 2005 av Edmund Blackadder
zjulik Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Dette ække tull: Jeg hadde mistet en "Bestemor Duck" badering (sjelden) og fantn ved hjelp av Google Earth. Zoomet inn på stadion, der jeg tenkte den kanskje lå siden jeg hadde hatt den med på kamp i tilfelle dommeren kom ut på dypt vann, og jaggu lå den der gitt. Konge program Endret 3. juli 2005 av zjulik
Edmund Blackadder Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 (endret) oioi! Var dette tilfeldigvis på brann-stadion? Edit: Bestemor Duck-badering? Endret 3. juli 2005 av Edmund Blackadder
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Gah, bare windows som er støttet, teit. Vel, vel. *Fyre opp laptop*
Montag Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Har installlert det men det virker ikke. Får beskjed om at det ikke klarer å koble opp mot googles server for produktaktivering..... Ser at det har installert seg som Google Earth Plus , men lastet jo kun ned gratisversjonen - skjønner ingenting her...
Goscinny Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Genialt syns jeg også! Men er det noen som har testa Bill sin? zjulik, var du seriøs i stad????
Goscinny Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Skjer dette hos andre enn meg: Når jeg starter opp låser programmet og PC'n seg totalt!!!! Hverken ALT+F4, eller CTRL+ALT+DEL virker!!! Det er fustrerende å måtte restarte slik hele tiden!
Leroy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Morsomt å leke seg med! Noen som kjenner seg igjen (burde være ganske enkelt)?
Goophy Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Oslo rådhus og rådhusplassen selvfølgelig. Men jeg må se jeg ble litt skuffet. Var sikker på at det skulle være mulig med 'hardcore' zoom etc. Men jeg får jo ikke zoomet inn nok til å se huset mitt klart engang.
Chevelle Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Tror ikke jeg tar fram ordene genialt eller sensasjon før jeg kan zoome inn på naboen soler toppløs. :!:
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Tror ikke jeg tar fram ordene genialt eller sensasjon før jeg kan zoome inn på naboen soler toppløs. :!: Akkurat det jeg tenkte da jeg så dette.
Lurifaksen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvis ikke jeg tar helt feil, så er eneste nyheten her navnet "Google". Dette har i alle fall jeg vært borti før, og jeg synes å ha lest for en tid siden at google inngikk en form for samarbeid med produsenten av dette programmet. Edit: Har testet nå, og forskjellen fra forrige gang jeg var borti dette var at nå var det gratis! Endret 4. juli 2005 av Lurifaksen
Hårek Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Bør vel nevne at det kun er små områder i Norge som har den høye oppløsningen som vist over. Det meste av verden har mye dårligere kvalitet. Så de fleste som ser etter huset sitt blir nok skuffet.
galskapen Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Uheldig for meg at det ikke fungerer på Win 98, da. Kan anbefale KeyHole 2 LT. Samma greia. 30 dagers Trial, da... edit: feil program Endret 4. juli 2005 av galskapen
Goscinny Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 (endret) Noen som har prøvd PRO-utgaven? EDIT: *Installere nå* Endret 4. juli 2005 av Goscinny
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Noen som har prøvd PRO-utgaven? Ja, eneste forskjellen er at du har en haug med rare ting jeg ikke helt ser nytten av. Er en 7-dagers gratis prøveperiode på den også.
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Faen.. Må nok fyre opp Windows partisjonen.. Venter litt med det
Goscinny Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Skjer dette hos andre enn meg: Når jeg starter opp låser programmet og PC'n seg totalt!!!! Hverken ALT+F4, eller CTRL+ALT+DEL virker!!! Det er fustrerende å måtte restarte slik hele tiden! Det var på grunn av skjermkortet mitt. Virker utmærket på den andre PC'n TAkk, google. Prøver trailen på PRO'en nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå