Gå til innhold

Google Earth 3D! En (liten) sensasjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette ække tull: Jeg hadde mistet en "Bestemor Duck" badering (sjelden) og fantn ved hjelp av Google Earth. Zoomet inn på stadion, der jeg tenkte den kanskje lå siden jeg hadde hatt den med på kamp i tilfelle dommeren kom ut på dypt vann, og jaggu lå den der gitt. Konge program :w00t:

Endret av zjulik
Skrevet

Har installlert det men det virker ikke. Får beskjed om at det ikke klarer å koble opp mot googles server for produktaktivering..... Ser at det har installert seg som Google Earth Plus , men lastet jo kun ned gratisversjonen - skjønner ingenting her...

Skrevet

Skjer dette hos andre enn meg: Når jeg starter opp låser programmet og PC'n seg totalt!!!! Hverken ALT+F4, eller CTRL+ALT+DEL virker!!! Det er fustrerende å måtte restarte slik hele tiden!

Skrevet

Oslo rådhus og rådhusplassen selvfølgelig. :)

Men jeg må se jeg ble litt skuffet.

Var sikker på at det skulle være mulig med 'hardcore' zoom etc.

Men jeg får jo ikke zoomet inn nok til å se huset mitt klart engang. :hm:

Skrevet
Tror ikke jeg tar fram ordene genialt eller sensasjon før jeg kan zoome inn på naboen soler toppløs. :!:

Akkurat det jeg tenkte da jeg så dette. :green:

Skrevet (endret)

Hvis ikke jeg tar helt feil, så er eneste nyheten her navnet "Google". Dette har i alle fall jeg vært borti før, og jeg synes å ha lest for en tid siden at google inngikk en form for samarbeid med produsenten av dette programmet.

Edit: Har testet nå, og forskjellen fra forrige gang jeg var borti dette var at nå var det gratis! :w00t:

Endret av Lurifaksen
Skrevet

Bør vel nevne at det kun er små områder i Norge som har den høye oppløsningen som vist over. Det meste av verden har mye dårligere kvalitet.

Så de fleste som ser etter huset sitt blir nok skuffet.

Skrevet (endret)

Uheldig for meg at det ikke fungerer på Win 98, da. :hrm:

Kan anbefale KeyHole 2 LT. Samma greia. 30 dagers Trial, da...

edit: feil program

Endret av galskapen
Skrevet
Noen som har prøvd PRO-utgaven?

Ja, eneste forskjellen er at du har en haug med rare ting jeg ikke helt ser nytten av.

Er en 7-dagers gratis prøveperiode på den også.

Skrevet
Skjer dette hos andre enn meg: Når jeg starter opp låser programmet og PC'n seg totalt!!!! Hverken ALT+F4, eller CTRL+ALT+DEL virker!!! Det er fustrerende å måtte restarte slik hele tiden!

Det var på grunn av skjermkortet mitt. Virker utmærket på den andre PC'n :)

TAkk, google. Prøver trailen på PRO'en nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...