Gå til innhold

Omtale av Pro Cycling Manager 2005 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strategy-player:

 

I forrige versjon var det mulighet for at tilskuerne kunne få syklistene til å velte. I og for seg bra for realismen - det er jeg enig i. Samtidig så er det bra at "unødvendige" elementer som tar for mye maskinkrefter lukes ut. En vurderingssak som er vanskelig.

 

Syklistene kan komme i dårlig form også ja. I tillegg til at de er best i tidsperioden hvor du setter formtoppene, så har "recovery" mye å si for hvor fort syklistene restituerer seg. Dette er selvsagt viktig i lange løp som Tour de France. Syklistene kan selvsagt også bli skadet i løpet av sesongen.

 

Spillet inneholder ikke norsk språk eller kommentator.

Lenke til kommentar
Spillet inneholder ikke norsk språk eller kommentator.

What a pity, liker de kommentatorene fra Norge ganske godt egentlig, men siden de må holde seg til et begrenset manuscript hadde det vel ikke blitt så artig uantsett.

 

Veldig realistisk spill høres det ut som! Må kjøpes :grin: . Rett og slett på grunn av høy realisme og underholdningsverdi (som jeg merker i demoen).

Lenke til kommentar
Ikke så rart, når han sykler for Discovery Channel Team.

 

Hehe, tror du misforsto måten jeg skrev på... ;)

 

Skulle frem til at nesten all reklamen på Discovery jeg har sett den siste tiden (utenom deres egne program-reklamer) viser Armstrong i sponsor-trøya si. Bare bra at de utnytter den deal'en fullt ut ja... Discovery Nordic viste vel ikke så mye sponsor reklame før som de har gjort i år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...