jænzsn Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 jeg sitter og kjeder meg, er på ferie, og skal være det i en mången. noen som vet av et bra internettspill? som ikke trengs og installeres??
vstr Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) ingen nettspill trengs instalering. gå in på www.123spill.no og www.1001spill.no og www.newgrounds.com og www.puffgames.com osv. der finner du mange bra nett spill Endret 2. juli 2005 av vegis
Nevnarion Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Spilt RuneScape? Vel...selv er jeg lei av spillet for lengst, og ikke er det all verden heller, men det er da NOE. www.runescape.com
Bear^ Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut.
The Norwegian Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut. Hvilken side?? Når kom det ut??? Måvitemåvitemåvite!
Nevnarion Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut. Hvilken side?? Når kom det ut??? Måvitemåvitemåvite! RuneScape
Bear^ Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut. Hvilken side?? Når kom det ut??? Måvitemåvitemåvite! Kom vel ut i 98 eller 99, Andrew og Paul Gower tok over i 2001, lagde members world og tok runescape opp igjen. Spillet har 14 non combat skills og 6 combat skills. Får å få 99 i en stat trenger du ca 13 mill XP, noe som tar djevelsk tid., Om du joiner runescape og trenger hjelp er RS navnet mitt: Thcernobog. Har friends only chat off så bare å kontakte.
The Norwegian Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut. Hvilken side?? Når kom det ut??? Måvitemåvitemåvite! Kom vel ut i 98 eller 99, Andrew og Paul Gower tok over i 2001, lagde members world og tok runescape opp igjen. Spillet har 14 non combat skills og 6 combat skills. Får å få 99 i en stat trenger du ca 13 mill XP, noe som tar djevelsk tid., Om du joiner runescape og trenger hjelp er RS navnet mitt: Thcernobog. Har friends only chat off så bare å kontakte. Jo mitt nick er darth simen.. Og jeg veet godt hva det er.. Er level 37 mining.. Endret 4. juli 2005 av AcolyteGutripper
Bear^ Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 prøv www.habbo.no du! Ser nå mer ut som et chat rom isteden for et spill.
The Norwegian Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Habbo suger! Går faen meg ikke an å samle penger fra gølvet og sånt!
DurinVIII Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Er det imot retningslinjene å si Kings of Chaos mon tro?
Sigga Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Habbo er overfylt med jenter i 10 års alderen, og spillbarheten er ekstremt dårlig. Stikk heller innom sider som 123 spill og Miniclip.
Bear^ Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Dun finner en god del gode online spill på www.abcspill.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå