Gå til innhold

Brae Internett spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sitter og kjeder meg, er på ferie, og skal være det i en mången. noen som vet av et bra internettspill? som ikke trengs og installeres?? ;):D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ingen nettspill trengs instalering.

gå in på www.123spill.no og www.1001spill.no og www.newgrounds.com og www.puffgames.com osv. der finner du mange bra nett spill

Endret av vegis
Skrevet

Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut.

Skrevet
Runescape er bra. Har spillet det i 4 år og er ikke i nærheten av 99 i noen av statsene. Lang spillbartid, og faktisk morsom nå når Runescape 2 kom ut.

Hvilken side?? Når kom det ut??? Måvitemåvitemåvite! :dribble:

Skrevet

RuneScape

Skrevet

Kom vel ut i 98 eller 99, Andrew og Paul Gower tok over i 2001, lagde members world og tok runescape opp igjen. Spillet har 14 non combat skills og 6 combat skills. Får å få 99 i en stat trenger du ca 13 mill XP, noe som tar djevelsk tid.,

Om du joiner runescape og trenger hjelp er RS navnet mitt: Thcernobog. Har friends only chat off så bare å kontakte.

Skrevet (endret)

Kom vel ut i 98 eller 99, Andrew og Paul Gower tok over i 2001, lagde members world og tok runescape opp igjen. Spillet har 14 non combat skills og 6 combat skills. Får å få 99 i en stat trenger du ca 13 mill XP, noe som tar djevelsk tid.,

Om du joiner runescape og trenger hjelp er RS navnet mitt: Thcernobog. Har friends only chat off så bare å kontakte.

Jo mitt nick er darth simen.. ;)

Og jeg veet godt hva det er.. Er level 37 mining..

Endret av AcolyteGutripper
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...