Gå til innhold

"The ring of valor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldigvis over en "arena" i Orgrimmar (Valley of Honor) en dag som heter "The ring of Valor". Det er ikke mulig å gå ned i selve arenaen, men du kan gå rundt på tribunene (tror faktisk det er første gang jeg har sett en "usynlig mur" i WoW).

Er det noen som vet hva dette er? Tipper det er noe som skal komme i en eller annen patch, men det kan jo hende det er til en quest...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom tilfeldigvis over en "arena" i Orgrimmar (Valley of Honor) en dag som heter "The ring of Valor". Det er ikke mulig å gå ned i selve arenaen, men du kan gå rundt på tribunene (tror faktisk det er første gang jeg har sett en "usynlig mur" i WoW).

Er det noen som vet hva dette er? Tipper det er noe som skal komme i en eller annen patch, men det kan jo hende det er til en quest...

kanskje det blir turnering i WoW, og man fighter 1 mot 1 og vinnerne møtes i finale og får masse penger :)

Skrevet

kanskje det blir turnering i WoW, og man fighter 1 mot 1 og vinnerne møtes i finale og får masse penger :)

heeh ja kansje, vært litt kult faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...