.V. Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kom tilfeldigvis over en "arena" i Orgrimmar (Valley of Honor) en dag som heter "The ring of Valor". Det er ikke mulig å gå ned i selve arenaen, men du kan gå rundt på tribunene (tror faktisk det er første gang jeg har sett en "usynlig mur" i WoW). Er det noen som vet hva dette er? Tipper det er noe som skal komme i en eller annen patch, men det kan jo hende det er til en quest...
chokke Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kom tilfeldigvis over en "arena" i Orgrimmar (Valley of Honor) en dag som heter "The ring of Valor". Det er ikke mulig å gå ned i selve arenaen, men du kan gå rundt på tribunene (tror faktisk det er første gang jeg har sett en "usynlig mur" i WoW). Er det noen som vet hva dette er? Tipper det er noe som skal komme i en eller annen patch, men det kan jo hende det er til en quest... kanskje det blir turnering i WoW, og man fighter 1 mot 1 og vinnerne møtes i finale og får masse penger
Amon Amarth Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Wips, der ble en shaman enda litt rikere gitt...
Potetdamen Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Kom tilfeldigvis over en "arena" i Orgrimmar (Valley of Honor) en dag som heter "The ring of Valor". Det er ikke mulig å gå ned i selve arenaen, men du kan gå rundt på tribunene (tror faktisk det er første gang jeg har sett en "usynlig mur" i WoW). Er det noen som vet hva dette er? Tipper det er noe som skal komme i en eller annen patch, men det kan jo hende det er til en quest... kanskje det blir turnering i WoW, og man fighter 1 mot 1 og vinnerne møtes i finale og får masse penger heeh ja kansje, vært litt kult faktisk
anon12234 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 blir nokk warrior vs warrior og shaman vs shaman osv.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå