GRendal Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ok jeg har 260g nå og skylder en kompiss 400g. Så jeg tenkte å mekke En heartseeker for å selge. Hvor mye tror dere jeg kan suge ut av SM-farming Rogues for denne? takker Serveren er Sylvanas, en Low-Mid populated PvP server. Takk
Der Kommissar Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Den går for avskyelig mye på Argent Dawn i allefall... Oppe i epic-pris der noen ganger
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Den går for avskyelig mye på Argent Dawn i allefall... Oppe i epic-pris der noen ganger prøve med 595g Bid start og 995 B.O ?
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 prøve med 595g Bid start og 995 B.O ? Nei. hehe. JO
Sir Zu Zwat Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 prøve med 595g Bid start og 995 B.O ? Nei. hehe. JO Nei.
mbskywalker Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Så dyre våpen burde du ikke lage uten bestilling. Annonser i trade chan for den og vent på svar før du lager.
Lacim Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater.
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater. samma, bare man tjener på det
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater. ok, Shanker suger til PvP. Du kan ikke bruke Gouge pga proccen ødelegger. Den tar også opp en Debuff slot, så lykke til bringing that to Molten Core. I tillegg har denne +1% crit og i tillegg +4 strength som utjevner forskjellen og drar den forbi i skade. Våkn opp.
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater. ok, Shanker suger til PvP. Du kan ikke bruke Gouge pga proccen ødelegger. Den tar også opp en Debuff slot, så lykke til bringing that to Molten Core. I tillegg har denne +1% crit og i tillegg +4 strength som utjevner forskjellen og drar den forbi i skade. Våkn opp. når alt kommer til alt er speed viktigste skadeinnvirkning på dagger siden attack power øker dps delt på speed som øker skaden
Nstin Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 les det innlegget til Deetee i en post som var oppe for et par dager siden. husker ikke hva den heter, kanskje noen kan legge ut link?
chokke Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 les det innlegget til Deetee i en post som var oppe for et par dager siden. husker ikke hva den heter, kanskje noen kan legge ut link? det jeg hadde i bakhuet
Gnurk Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ref -> "våkn opp": http://www.geekboys.org/wow/damage.php Heartseeker gjør *aldri* mer skade enn Barman Shanker, men proc'en på Barman (som går av rimelig sjelden forresten) samt utseende (style > substance ) gjør at Heartseeker slettes ikke er et så mye "dårligere" valg. Når det gjelder damage; Jo høyere Attack Power, jo mer Barman Shanker > Heartseeker. Ser en del som kjører Barman Shanker (mainhand) + Heartseeker (offhand) riktignok. I mine øyne er ikke Heartseeker heeeelt verdt prisen / tiden det tar å samle alt man trenger, de som er solgt på AH på min server (Draenor) har vært lagt ut for minimum bid 450 gold, buyout 600 gold eller noe deromkring. Om de har solgt eller gått ut på tid, det vet jeg ikke. Skulle gjerne sett en ekstra +AP bonus, eller kanskje faktisk forandra attack speed til 2.00 sek.
Dandar Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater. ok, Shanker suger til PvP. Du kan ikke bruke Gouge pga proccen ødelegger. Den tar også opp en Debuff slot, så lykke til bringing that to Molten Core. I tillegg har denne +1% crit og i tillegg +4 strength som utjevner forskjellen og drar den forbi i skade. Våkn opp. Jeg har da hørt at Shanker er en av de beste i PvP. Vet du egentlig hva du snakker om ? Her er hva DeeTee skreiv: Felstriker i mainhand er jo heller ikkeno å rope hurra over. Barman shanker er jo mye bedre i main. Barman i main, felstriker i offhand. Siden du får attackpower i forhold til farta på daggern du sloss med blir regnestykket mindmg-maxdmg+speed*attackpower dps = dmgoutput Felstriker har 54 til 101 i dmg, 1.7 i speed. ( proccen er ganske nice, men den proccer jo ikke så veldig ofte, og da har man som regel ikkeno energy ) Om jeg da har 50dps ekstra fra attackpower, blir regnestykket Min 54+1,6*50 = 139 Man 101+1,6*50 = 181 Så output fra den daggern i main for meg da ville vært 139-181 i dmg, dette i pure output i forhold til vanlige slag. Sinister, backstab, ambush følger også nogenlunde samme regler, med litt annen regnemåte. Man får hvertfall sett forholdet i skade ved å regne ut på normale attacks. Barman shanker har 51-95 dmg, 2.0 i speed Min 51+2.0*50 = 151 Max 95+2.0*50 = 195 Samt alle backstabs, ambush, sinisters vil også være høyere, pga den har 2.0 i speed og vil gi mer attackpower bonus. Perditions Blade som jeg bruker har 1.8 i speed, 73-137 i dmg. Min 73+1.8*50 = 163 Max 137+1.8*50 = 227 Som er meget nice. Nå ble det vel kanskje helt og holdent uten mening den posten her - men det jeg ville frem til er at han kanskje heller skulle satt barman shanker, gutgore ripper, perditions blade i mainhand og heller bruke feilstrikern i offhand. Selv om den er lilla og søt - synes jeg ikke den bør brukes i main når det er så lett å skaffe barman shankern, som vil gjøre mer skade på motstanderne. Slik jeg anser det er felstriker / corehound tooth kun gode i offhand - ville ikke hatt noen av dem i mainhand for en femmer engang smile2.gif Og til alle de som tviholder på swordroguen sin, test daggers - farm shankern og kanskje bonescraper i offhand, så får dere se hvor vanvittig mye artigere det blir å spille, enn å bare stå å denge løs med SS og en evisc i ny og ne smile2.gif Nå var kanskje 50dps ekstra fra attackpower litt å ta i, for å finne ut hvor mye DPS ekstra du har fra attacpower, tar du bare DIN ATTACPOWER / 14 = DPS i mitt tilfelle 658/14 = 47 dps så i regnestykkene over burde 50 vært byttet med 47 for å få summene jeg får. Eller for å finne gjennomsnits hit blir det Attackpower / 14 * weaponspeed + ((min+max)/2) = gjennomsnitts hit Det er utifra dette tallet backstab/ambush/sinisterstrike og alle andre dmgattacks baserer seg utifra, så 36.5 dps barman shanker vil gi høyere hits enn 45.6dps felstriker. Er hvertfall noe å tenke på. Endret 1. juli 2005 av Dandar
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Koster mer enn den smaker. Shanker gir bedre resultater. ok, Shanker suger til PvP. Du kan ikke bruke Gouge pga proccen ødelegger. Den tar også opp en Debuff slot, så lykke til bringing that to Molten Core. I tillegg har denne +1% crit og i tillegg +4 strength som utjevner forskjellen og drar den forbi i skade. Våkn opp. Jeg har da hørt at Shanker er en av de beste i PvP. Vet du egentlig hva du snakker om ? Her er hva DeeTee skreiv: Felstriker i mainhand er jo heller ikkeno å rope hurra over. Barman shanker er jo mye bedre i main. Barman i main, felstriker i offhand. Siden du får attackpower i forhold til farta på daggern du sloss med blir regnestykket mindmg-maxdmg+speed*attackpower dps = dmgoutput Felstriker har 54 til 101 i dmg, 1.7 i speed. ( proccen er ganske nice, men den proccer jo ikke så veldig ofte, og da har man som regel ikkeno energy ) Om jeg da har 50dps ekstra fra attackpower, blir regnestykket Min 54+1,6*50 = 139 Man 101+1,6*50 = 181 Så output fra den daggern i main for meg da ville vært 139-181 i dmg, dette i pure output i forhold til vanlige slag. Sinister, backstab, ambush følger også nogenlunde samme regler, med litt annen regnemåte. Man får hvertfall sett forholdet i skade ved å regne ut på normale attacks. Barman shanker har 51-95 dmg, 2.0 i speed Min 51+2.0*50 = 151 Max 95+2.0*50 = 195 Samt alle backstabs, ambush, sinisters vil også være høyere, pga den har 2.0 i speed og vil gi mer attackpower bonus. Perditions Blade som jeg bruker har 1.8 i speed, 73-137 i dmg. Min 73+1.8*50 = 163 Max 137+1.8*50 = 227 Som er meget nice. Nå ble det vel kanskje helt og holdent uten mening den posten her - men det jeg ville frem til er at han kanskje heller skulle satt barman shanker, gutgore ripper, perditions blade i mainhand og heller bruke feilstrikern i offhand. Selv om den er lilla og søt - synes jeg ikke den bør brukes i main når det er så lett å skaffe barman shankern, som vil gjøre mer skade på motstanderne. Slik jeg anser det er felstriker / corehound tooth kun gode i offhand - ville ikke hatt noen av dem i mainhand for en femmer engang smile2.gif Og til alle de som tviholder på swordroguen sin, test daggers - farm shankern og kanskje bonescraper i offhand, så får dere se hvor vanvittig mye artigere det blir å spille, enn å bare stå å denge løs med SS og en evisc i ny og ne smile2.gif Nå var kanskje 50dps ekstra fra attackpower litt å ta i, for å finne ut hvor mye DPS ekstra du har fra attacpower, tar du bare DIN ATTACPOWER / 14 = DPS i mitt tilfelle 658/14 = 47 dps så i regnestykkene over burde 50 vært byttet med 47 for å få summene jeg får. Eller for å finne gjennomsnits hit blir det Attackpower / 14 * weaponspeed + ((min+max)/2) = gjennomsnitts hit Det er utifra dette tallet backstab/ambush/sinisterstrike og alle andre dmgattacks baserer seg utifra, så 36.5 dps barman shanker vil gi høyere hits enn 45.6dps felstriker. Er hvertfall noe å tenke på. Detee har peil, men du har helt klart ikke peil siden du bare sier "detee har sagt det" JA, Shanker gjør mye skade i pvp, men du kan ikke gouge hvis proccen går av. Det er et minus ved den.
Dandar Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Neida, jeg har ikke peiling fordi jeg quoter noen som har peiling. Du sier Barman Shanker suger i PvP, vel jeg har erfart det motsatte og den har ALDRI procca når jeg bruker gouge...(Mao, du har ikke peiling) Endret 1. juli 2005 av Dandar
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Neida, jeg har ikke peiling fordi jeg quoter noen som har peiling. Du sier Barman Shanker suger i PvP, vel jeg har erfart det motsatte og den har ALDRI procca når jeg bruker gouge...(Mao, du har ikke peiling) det at den aldri har procca når du har PvPa sier vel det meste om dine pvp - erfaringer
Dandar Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 (endret) Tja på en time med intens PvP burte være nok. Om den ikke proccer èn gang i timen er det INGENTING og klage over... Edit: Det var nylig, har aldri procca før heller. Flaks ? Edit2: Uansett hva du sier er den GOD for MEG i PvP, om den proccen ødelegger for deg driter jeg egentlig i :!: Endret 1. juli 2005 av Dandar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå