Gå til innhold

trenger quciktime plugin i opera


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Når jeg skal se trailere på www.quicktime.com eller www.filmweb.no så kommer det en melding opp om at jeg trenger sånn quicktime plugin instalert, men jeg har jo allerede den nyeste quicktime så jeg skjønne ikke helt hva jeg kan gjøre her. noen så kan hjelpe meg ut her?

post-26-1120177301_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant ut av det til slutt, men det funket ikke når jeg la inn den vannlige filen "npqtplugin.dll" men det funket når jeg la den inn og en fil som hetter "npqtplugin2.dll" kan det ver a det er sånn kluss i filene siden den eneste forskjellen på de er at den ene blir omtalt som nummer 2 av den samme filen??

post-26-1120179666_thumb.jpg

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Jeg fant ut av det til slutt, men det funket ikke når jeg la inn den vannlige filen "npqtplugin.dll" men det funket når jeg la den inn og en fil som hetter "npqtplugin2.dll" kan det ver a det er sånn kluss i filene siden den eneste forskjellen på de er at den ene blir omtalt som nummer 2 av den samme filen??

Er visst noe sånt som 8 eller 9 slike filer. :) Om du trenger alle kan sikkert diskuteres, men. Se her for mer info: http://my.opera.com/neeraj_deshmukh/journal/4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...