Gå til innhold

Siemens S75 presentert


Anbefalte innlegg

Jeg NEKTER å tro at ikke Siemens har noen flere high-end-telefoner mellom SXG75 og S75 (hvis ikke C75 er bedre da :p ) på trappene. Hva med mobiler med Symbian e.l? Jeg synes det burde komme en som legger seg rundt de nypresenterte Nokiaene med series 60 (er ikke helt inne på alle disse numrene, men det er de som ble presentert ETTER N90, 91 og 70) og K750, og den BURDE komme ganske snart. Eller skal vi tro at Siemens taper kappløpet pga all vinden rundt selskapet i det siste?

 

Jeg synes Siemens ofte er blant de første med nye, smarte løsninger, men så gjelder det å kunne bruke like avansert teknologi som de andre da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De var nå først ute med firmware oppdatering via GPRS, tatt i bruk for kort tid tilbake.

Og SXG75 skal også være første mobil med A-GPS. Er nå litt av nyere teknologi der da men.. som jeg heller ikke har sett andre merker komme med..

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
De var nå først ute med firmware oppdatering via GPRS, tatt i bruk for kort tid tilbake.

Og SXG75 skal også være første mobil med A-GPS. Er nå litt av nyere teknologi der da men.. som jeg heller ikke har sett andre merker komme med..

Ikke første med A-GPS. Det finnes det fra før. Første med ordentlig GPS, innebygget i mobilen.

 

edit: Første telefon med GPS og 3G mente jeg :p

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Nå ble det mye feil her :)

SXG75 er hverken først med GPS eller AGPS. Benefon har flere GSM-mobiler med GPS (kun svart/hvit-skjermer riktignok). Men SXG75 er første 3G/UMTS-mobil med ekte GPS.

 

smeboe: kommer noen mobiler mellom S75 og SXG75 senere i år.

Husk at S75 skal koste kun 2400 kroner inkludert 128MB-kort. Den er på mange områder mer avansert enn K750, så S75 blir et røverkjøp for de smarte. Jeg tror S75 er den første mobilen som støtter stereo MP3 via BT-headset (eller finnes det andre?).

Lenke til kommentar
Menysystemet; like kjedelig som vanlig... :shrug:

Hvordan kjedelig da, ikonene? Det kan bli mulig å skifte på dem, ellers så tror jeg du vet lite om hva du skriver, ikke døm menysystemet ut fra bilder, dessuten er ikke telefonen ferdig, og mange forandringer softwaremessig kan bli forandret på.

Greit, men jeg synes menysystemet var veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

Siemens S75 –The business mobile to unwind with

All newly received calls, messages and appointments can be seen at a glance and the unified inbox – the shared incoming communication system – ensures that you are always well informed.
Spice up your working day with the integrated music player. You can play music with one single push of a button – whether you are calling up your emails or writing a text message at the time
The newly designed address book has a particularly clear layout displaying all contacts stored on both your SIM card and in the telephone. It also shows immediately whether your calling partner is currently available for instant messaging online
Do you have large numbers of messages, appointments and calls? Now you can always keep track of them on the large, resplendent telephone display (262,000 colors) in the unified inbox. Apart from emails, text messages and such like, it also contains the numbers of incoming calls and notifies you of important appointments.

 

Dette ser meget bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

synes denne s75 var meget stillig, i tillegg til at den har mange funksjoner, til billig penge! for meg virker denne mobilen som et veldig godt kjøp for den jevne mobilbruker :yes: alle mobiler som lanseres må strengt talt ikke være revolusjonerende :!:

 

nok en solid mobil fra siemens!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...