Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hei. Merker at jeg har store problemer med å få vist artikler på enekelte nettaviser i ny og ne Så nå stiller jeg spørsmålet. Er det bare meg eller har dere og problemer. Dagens lille faen: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article416025.ece Noen som får opp den? skal handle om: Innsjø på Titan? Forskere spekulerer i om det kan være oppdaget en innsjø på Titans sydpolområde. Endret 30. juni 2005 av oivind_dahle
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 fungerer nå hos meg og, men selve artikkelen er milevis ned på siden?
Pilot_ Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Funker helt fint her. Merkelig at du bare har problemer på enkelte sider.
Ni kon Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 ja mystisk det der. Nettavisen har jeg problemer med at reklamen overskugger artiklene til tider, og at de vises milevis ned på siden.. hmmm
Pilot_ Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 ja mystisk det der. Nettavisen har jeg problemer med at reklamen overskugger artiklene til tider, og at de vises milevis ned på siden.. hmmm Hvilken browser har du? Opera?
Pilot_ Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 IE -- Sitter på jobbpc og må bruke IE Ok. Har hatt litt sjau med Opera selv, men ikke så mye
sexten Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Når jeg åpnet den i IE så ble oppsettet på den artikkelen en smule rart ja:) Sikkert pga. de HELVETES reklamebannerene de alltid skal kjøre inn. Derfor sverger jeg til Firefox og ad-block:) Endret 30. juni 2005 av sexten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå