eikum Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hei! Lurte på en liten ting her. Er snart en heldig eier av K750i eller som jeg skal oppgradere til W800 (som dere bryr dere ) Har tenkt til å kjøpe minne brikke på 1GB til denne, hvorfor? fordi at jeg skal bruke denne som en MP3 spiller Men så lurte jeg på hva forskjellen er mellom; Sandisk Memory Stick DUO Pro 1024Mb SONY 1GB MEMORY STICK DUO PRO NS (MSXM1GS) Er det i heletatt noe forskjell? borsett fra prisen. Eikum
Christian86 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 den ene er orginal, den andre er kopi av Sony sin. Stort annet enn merket og pris er det da ikke
mckvakk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 (endret) Sandisk lager det meste av Sony sine kort og er ofte mye billigere Endret 30. juni 2005 av mckvakk
Cowboystrekk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg ville anbefalt sandisk, billigere med samme kvalitet, endel ganger leverer faktisk sony sandisk-brikker med sine egne produkter, noe verdt å tenke på
BeachDumb Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har erfart at SanDisk brikker ikke fungerer i enkelte minnekortlesere.. Vet ikke om det også gjelder Sony, men vær litt obs angående det! Ellers er SanDisk å anbefale, mest pga prisen og tilgjengeligheten..
mckvakk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 det går nok heller på hva minnekortleseren støtter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå