Gå til innhold

Post dine beste server stats her (CS:S)!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker ;)

Hadde 60-5, men så vart eg jævla lei på slutten. Har nesten alltid så gode stats på awp_arena. Med andre maps er det derimot verre med, så då tek eg meg ei runde på den bana for å få opp sjøltilliten etter begredelig spel på normale baner.

Endret av krizzzy
Skrevet (endret)

Er topp at dere sender bilder av death/kill-en deres etter at dere logget på serveren..men det jeg er ute etter er statsen/ranken for servern(e) ("statsme") Det er det jeg er ute etter :cool:

Endret av Man0war
Skrevet (endret)
"åja! statsen har jo aaalt og si!! jeg hadde 100-4 på en noobserver en gang! dritbra stats da!" :roll:

jeg mener at du skal ta en server som du spiller ofte/mange ganger på! siden da har du dårlige og bra dager..så da blir det bedre å få sett gjennomsnittet!

BTW: 100-4= ikke no spesielt! ;):p:thumbup:

Endret av Man0war
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om stats, men du er vel en sånn en som skriver retry i console hvos du dør en gang? Og btw, skinsa dine er stygge >_<

+ Ser ut som en 14åring har skrevet nicket ditt.

Skrevet
Jeg bryr meg ikke om stats, men du er vel en sånn en som skriver retry i console hvos du dør en gang? Og btw, skinsa dine er stygge >_<

Fødselsdag: 19 Desember 1990 :roll:

Skrevet (endret)

drit i skinsa da..jeg liker de, men det er ikke det du skal fokusere på!

BTW: Man0war er en gruppe!

Endret av Man0war
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
BTW: Man0war er en gruppe!

Heter jo ikke Man0war med 0-tall da, Manowar <---- rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...