Gå til innhold

lagging i spill (henger seg i kort tid)


Anbefalte innlegg

har lasta ned nyeste drivere til 6800gt aopen..funker fett det :cool: er bare det at når jeg spiller spill som gta: sa og srs street racing(har ikke testa flere) så når jeg kjører\går så henger spillet seg i kort tid..ikke snakk om mere ett tiendelssekund eller noe så går det ett sekund så er det samme greiene igjen..sånn fortsette det hele tiden..men har spilt litt flat out nå og det funker fett :yes:

 

va er det som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som mangel på ram ja. Prøv (som nevnt før) å slå av programmer som kjøres i bakgrunnen.

Hvis ikke dette hjelper kan du prøve følgende ting:

-Tweak Windows med programmer som f.eks gameXP, for å frigjør mer ram.

-Sjekk om aperture size i bios er satt for høyt. 64-128mb er passende for et skjermkort med 256mb video ram.

-Søk etter virus og spyware.

 

Håper noe av dette hjelper :)

Lenke til kommentar
har lasta ned nyeste drivere til 6800gt aopen..funker fett det :cool: er bare det at når jeg spiller spill som gta: sa og srs street racing(har ikke testa flere) så når jeg kjører\går så henger spillet seg i kort tid..ikke snakk om mere ett tiendelssekund eller noe så går det ett sekund så er det samme greiene igjen..sånn fortsette det hele tiden..men har spilt litt flat out nå og det funker fett :yes:

 

va er det som kan være galt?

kan være noe med kortet

har omtrent samme problem

min heng i 3 sec omtrent når jeg spiller/ser på film, lyden også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...