Sponis Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...p=1#post3782632 Dette vil da sei at man kan komme til rank 14, kjøpe alt utstyret, så slutte å PVPe, synest dette er en god nyhet, har alltid synest det var dumt at man må holde, ranken sin for å kunne bruke utstyret. Kva synest dere om denne nyheten?
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Betyr vel nesten at jeg kanskje skal vurdere å PvP'e litt jeg og
Dʋgɢtung Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det er jo i såfall positivt på en måte, men også negativt. Det positivt er jo selvsagt at man ikke behøver å pvp'e så voldsomt mye for å få tak i godt utstyr, men det negative er jo at det vil bli en god del personer som løper rundt med det gode utstyret etter hvert.
pdkorva Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du kan bare drepe en horde\alliance 3\4 ganger på rad, etter det så tror jeg du ikke får honor for det lengre
MindTooth Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Tror dette ikke er slutten på PvP fordi. Sikkert mere ingame content etter hvert!
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du kan bare drepe en horde\alliance 3\4 ganger på rad, etter det så tror jeg du ikke får honor for det lengre Ah, Diminishing Returns i PvP og ja, glemte det.
Sigga Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Da blir det vel en stor "boom" med pvping, der alle ska nå rank 14, før det hele roer seg.
Sponis Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Skrevet 28. juni 2005 Da blir det vel en stor "boom" med pvping, der alle ska nå rank 14, før det hele roer seg. Alle kan ikkje nå rank 14...Det er det som er poenget, vist alle begynner å PvPe noke sjukt, blir det og mykkje vanskeligere å stige i rank.
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hehe, artig lite poeng: Jeg har knapt PvP'et med min rogue i det hele tatt (tro det eller ei), og kjøpte i dag epic mount *uten* PvP rank 3, så den kostet jo da 900 gull. Min kommentar til det var at 100 gull går kjappere for meg enn PvP rank 3, så "kjør på" Kanskje jeg kunne klart PvP rank 3 likevel - med denne forandringen så blir det vel ganske så mange flere raids, mer aktivitet i Battlegrounds, kanskje selv jeg slenger meg med?
Gnurk Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Da blir det vel en stor "boom" med pvping, der alle ska nå rank 14, før det hele roer seg. Alle kan ikkje nå rank 14...Det er det som er poenget, vist alle begynner å PvPe noke sjukt, blir det og mykkje vanskeligere å stige i rank. Sant nok; meget godt poeng, jeg og mange andre glemte nok dette i "patchens hete".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå