Gå til innhold

Opera bare avslutter UTEN feilmelding :S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du noe mønster i det her?

Er det noen spesiele sider du pleier å surfe når opera kræsjer? Er det kanskje relatert til plugins?

Du bruker 8.01 ikke sant? Det kan du sjekke i opera:about

Opera 8.0 sleit litt med kræsjere på hw.no forumene og blink etc det ble fikset i 8.01 så hvis du ikke har den versjonen anbefaler jeg deg å prøve det.

Hvis du bruker 8.01 kan du prøve å reinstallere. Kan være noe galt med settings filene .

Skrevet (endret)

Bruk IE - det bare funker :thumbup:

(Sorry guys, jeg kunne ikke styre meg og måtte bare lage et innlegg som ikke svarte på trådstarters spørsmål i det hele tatt. Dere vet; slike som bestandig kommer fra besserwissere når noen spør om noe i IE...)

Endret av Shimano
Skrevet
det er det første man prøver da :p

har gjort det.. men ser ikke ut til å hjelpe.. den sliter med hw.no :S

virker som det blir "for mye" :p

Og du sjekka om det var 8.0 eller 8.01? :-)

Bare for å være på den sikre siden

Skrevet

jeg vet at Opera 7.54 u2 funker bra. den har iallefall ikke denne feilen. selv har jeg ikke dette problemet med Opera 8.01. ikke etter at jeg bytta disk iallefall. når Opera krasjer hos meg så gir den beskjed om det. har du prøvd å oppdatert Java versjonen da? den ligger på sun.com tror jeg.

Lykke til.

Skrevet

Shimano: diskusjonen IE vs Opera/Firefox er for lengst utdebatert. for det fleste som kan pc er ikke IE noe alternativ. de fleste velger Opera eller Firefox. PUNKTUM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...