Gå til innhold

Bærbar: Go 6600 vs X700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Acer TravelMate 8101 WLMi, som er i den testen, har jo ATI Radeon X700 med 128 MB ram, ikke sant? Det finnes jo også med 256 MB ram. Noen som vet noe om dette kortet?

 

Jeg for min del har bestemt at GeForce Go 6600 er bra nok for meg uansett, men det er jo alltid interessant å høre hva folk har å si.

Lenke til kommentar
Men Acer TravelMate 8101 WLMi, som er i den testen, har jo ATI Radeon X700 med 128 MB ram, ikke sant? Det finnes jo også med 256 MB ram. Noen som vet noe om dette kortet?

 

Jeg for min del har bestemt at GeForce Go 6600 er bra nok for meg uansett, men det er jo alltid interessant å høre hva folk har å si.

Skal jeg tippe så vil det nok ikke være stor forskjell på 128MB og 256MB utgaven, du skal ikke se bort ifra at 256MB versjonen er noe tregere siden mer RAM ofte betyr litt tregere RAM.

 

Uansett bør 128MB holde mer enn nok da du ikke klarer å kjøre mye høyere oppløsning enn 1024x768 og kun med begrenset "eye candy".

 

Edit: Tror Go 6600 er et godt valg, jeg trives bedre med nVidia sine drivere også, mye fordi jeg bruker 99% Linux på min arbeidshest.

Endret av hce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...