Gå til innhold

Funnet død pixel på Samsung 172X, anbefalinger?


lavizh

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Kjøpte meg for en noen dager siden en Samsung 172X LCD skjerm og i dag poppet det opp en død hvit pixel akkurat midt på skjermen, utrolig irriterende.

 

Jeg hadde håpet at dette ikke skulle skje med skjermen jeg kjøpte =/

 

Finnes det noen triks, har hørt at massasje-trikset fungerer i noen sjeldne tilfeller, noen som har prøvd ut dette?

 

Er like før jeg benytter meg av angreretten da jeg ikke gjør noe annet enn å stirre på den døde pixelen hele tiden :(

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrefristen gjelder vel fra den dagen jeg hentet varen på postkontoret og ikke bestillingsdatoen?

 

Samsung praktiserer vel en null-døde-pixler-garanti?

Mente å ha hørt at den ikke gjelder i Norge ?

 

Edit : Sendte en mail til Komplett så får vi se om Samsung sin null-døde-pixel-garanti gjelder eller ikke.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Angrefristen gjelder vel fra den dagen jeg hentet varen på postkontoret og ikke bestillingsdatoen?

Tror den gjelder fra mottatt vare, evt. fra den ankom postkontoret, ble litt i tvil i de sene nattetimer nå. :p

 

 

Fra mottatt dato.

 

Du er pliktig å gi melding til selgeren innen 14 dager (jf. Angrerettloven §13) etter du har mottatt varen om at du ønsker å

gå fra avtalen og benytte deg av din angrerett. Kontakt derfor vårt kundesenter så raskt som mulig dersom du vil benytte deg

av din rett til å angre på et kjøp.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...