Gå til innhold

Netshop med supertirsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet? :hmm:

Skattejakt, Netshop Gold og Supertirsdag. Blir dette ordentlig eller bare mange "tilbud"?

Hva synes dere?

Mvh Audun Hagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bli spennende å se. Vi får håpe på noen skikkelige tilbud! De ekstreme tilbudene burde postes umiddelbart på forumet slik at alle her blir klar over dem. Det er menneskelig å glemme å oppdatere siden hver time ;)

Skrevet

Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass.

Skrevet (endret)
Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet?  :hmm:

Har da ingenting med om Netshop er stor eller ikke - at dem velger å legge ut tilbud og skattejakt.

De, (som alle andre butikker), ønsker jo å selge så mye varer som mulig - og dette er da en type markedsføring som kan bidra til det - med bla. økt fokus og interesse for sidene deres. Hvis Netshop (eller hvilken som helst annen butikk) ønsker å selge, så må de først og fremst sørge for at folk blir så nysgjerrige at de holder sidene deres under oppsyn. Og det oppnår de ved å gjøre nettopp dette.

Endret av Rayline TWB
Skrevet

Hadde du lest så hadde du sett at timetilbud starta klokken 9, mens skattejakten klokken 10 og vil vare fram til midtnatt :)

/cyrus

Skrevet
Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass.

Ok - det må da være helt opp til deg!

Ingen som tvinger akkurat DEG til å ta del... Folk irriterer seg over så mye rart.

"Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?"

*Tronaldo*

Skrevet

All reklame er god reklame er det noe som heter - og gjett hva! Nysgjerrig som jeg er sjekker jeg nå ut hva Netshops kampanje går ut på.

Synes forøvrig *Tronaldo* sa det ganske greit: "Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?" :p Så lenge butikken ikke driver med lureri eller tvilsom markedsføring må de da få lov til å holde på....

Skrevet
Hadde du lest så hadde du sett at timetilbud starta klokken 9, mens skattejakten klokken 10 og vil vare fram til midtnatt :)

/cyrus

Flisespikking! :p

Skrevet (endret)

Noen som har funnet noe eller?

PS - ser at komplett.no er inne og kikker her... Det er vel bare en ting og si "ta det til etterretning" :)

Endret av *Tronaldo*
Skrevet (endret)

Nå leser Komplett.no igjennom tråden, mon tro Komplett.no starter med noe lignende? :hmm:

Edit : Noen var før meg gitt.

Endret av lavizh
Skrevet

hahahaha

Einhell BPS 520E Stikksagsett

før: 395,- 250

det går vel som hakka møkk på en webshop for datadeler. Virker som om de utvider sortementet i likhet med komplett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...