McLuddis Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Som sagt, jeg vil veldig gjerne ha megselv en lite minigun Men hvor finner man det?
Bromlexl Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Tror jeg fikk min minigun i et mission. Var det missionet der du skal gå inn på area 69 Dritbra våpen. Men man har aldri nok kuler
Bear^ Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Tror jeg fikk min minigun i et mission. Var det missionet der du skal gå inn på area 69 Dritbra våpen. Men man har aldri nok kuler Får den i Area 69 ja. Og jeg har heller aldri nok kuler. Så derfor sparer jeg den til jeg skal ha det morsomt og bruker "fullclip" cheaten. Da blir jeg aldri tom for kuler
genser Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Har aldri fått prøve minigun på GTA SA. Elsket våpenet på GTA VC. Er det like bra i SA? For å se kart over hvor man finner våpen, åpne denne adressen i et nytt vindu: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr...o_sa_weapon.png Endret 27. juni 2005 av arehei
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 fikk den nå, men brukte opp nesten all ammo'en i Area 69.. er det bare der det er ammo eller er det noen andre steder også?
V36a Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 fikk den nå, men brukte opp nesten all ammo'en i Area 69.. er det bare der det er ammo eller er det noen andre steder også? Du finner en minigun på starten av Kincaid Bridge i San Fierro. Den ligger nokså høyt, så du må enten fly med jetpack eller helikopter for å få tak i den. Altså starten av broen fra San Fierro.
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 fikk den nå, men brukte opp nesten all ammo'en i Area 69.. er det bare der det er ammo eller er det noen andre steder også? Du finner en minigun på starten av Kincaid Bridge i San Fierro. Den ligger nokså høyt, så du må enten fly med jetpack eller helikopter for å få tak i den. Altså starten av broen fra San Fierro. Ligger en lenger opp i Las Venturas og, finn et kart over våpen så finner man det.
DurinVIII Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Når du er ferdig med Torreno-oppdragene ligger det en Minigun og noe annet Stash i kontoret/huset hans
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Når du er ferdig med Torreno-oppdragene ligger det en Minigun og noe annet Stash i kontoret/huset hans Det visste jeg ikke. *fly dit og se*
genser Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Når du er ferdig med Torreno-oppdragene ligger det en Minigun og noe annet Stash i kontoret/huset hans Oj, der var det mye godsaker. Takk som fortalte det. Minigunnen ser veldig fin ut
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Når du er ferdig med Torreno-oppdragene ligger det en Minigun og noe annet Stash i kontoret/huset hans Oj, der var det mye godsaker. Takk som fortalte det. Minigunnen ser veldig fin ut Minigun er konge. Men, må ha MANGE skudd for at det skal være gøy. ^^
DurinVIII Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Du har vel lagrespot hos Torreno...Plukke opp minigun, lagre, minigun, lagre...Da får du fort noen kuler
V36a Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Du har vel lagrespot hos Torreno...Plukke opp minigun, lagre, minigun, lagre...Da får du fort noen kuler det visste jeg ikke!
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Koder? eller blir litt av poenget bort da? er ikke noen fan av de spilla....
V36a Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Koder? eller blir litt av poenget bort da?er ikke noen fan av de spilla.... Hvis du lurer på om det er juksekoder til spillet, så er svaret ja. En hel del av dem å. Personlig bruker jeg ikke koder, fordi jeg syns det tar bort litt av spillefølelsen. Koder finner du blant annet på Gamefaqs.
Farnell Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 viste at det var koder ( www.cheatplanet.com www.google.com+search codes) det var mer som et hint....
ErlendRU Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 viste at det var koder( www.cheatplanet.com www.google.com+search codes) det var mer som et hint.... trur folk er ganske klar over at det finnes koder ja.. personlig bruker jeg ikke det, spillet blir jo bare kjedelig da hvis du ikke får noen utfordringer elns..
V36a Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 viste at det var koder( www.cheatplanet.com www.google.com+search codes) det var mer som et hint.... Ok tenkte feil
Bear^ Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ang koder. Spillet blir kjedelig om du bruker kodene under missions ja. Men er ikke noe feil å bruke kodene når du er ferdig med alle oppdragene eller når du skal ha det litt morsomt. Har brukt koder ca 160 ganger jeg, er ikke skinnhellig, og gidder ikke vente med å bruke koder til spillet er runda. Da blir det bare drit kjedelig.
McLuddis Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Skrevet 29. juni 2005 Skjønner ikke hva man skal med koder egentlig... Våpen og ammo har jeg aldri hatt noe problem med å få nok av, og penger har jeg hundretusenvis av... og nå når jeg vet hvor jeg får fatt i minien, er jeg mer enn fornøyd Å bruke koder, blir som å spille på "extra easy" vanskelighetsgrad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå