Gå til innhold

Noen som har vunnet i HoH ennå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom på en kjempeide, hvis WoH en gang blir kjempegode (for det blir vi jo :p), så gjør vi slik at hver torsdag, rundt klokka 8, tar vi HoH. Etterhvert skjønner folk dette, og alle på EU vil da logge seg på da, osv.. :)

drøyme.......drøyme...... :D

Lenke til kommentar

Er du en av disse rasistene som hele tiden slenger drit om koreanerne?

Jeg begynner å bli skikkelig lei av sånn som deg.

 

Tro meg, koreanerne generelt er ikke noe bedre enn de fleste andre, men de har ekstremt mange folk som spiller gw, og derfor kan det virke som de vinner ofte.

Lenke til kommentar
Er du en av disse rasistene som hele tiden slenger drit om koreanerne?

Jeg begynner å bli skikkelig lei av sånn som deg.

 

Tro meg, koreanerne generelt er ikke noe bedre enn de fleste andre, men de har ekstremt mange folk som spiller gw, og derfor kan det virke som de vinner ofte.

hvem da?

 

Meg? Nei, jeg er absolutt ikke rasist, min egen nestenbestekompiss er halv kinser, halvt vietnameser, så da ville ha vært vanskelig.

Lenke til kommentar
Det slippes 3 stykker som assignes som vanlige items.

 

Hvis jeg husker riktig er det 9 maps før du kommer til HoH, men noen ganger hopper man over en eller flere.

Det er nok ikke 9 maps, kan være det har vært 9 maps... Men det kommer helt annpå hvor mange lag som deltar i kampen om å komme til HoH, jo flere lag jo flere maps! Jeg personlig kom til HoH etter to kamper og holdt HoH to runder...

 

Edit: Hmm.. kan jo være at det er 9 maps som er maks :hmm:

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Men dere må jo innrømme at det er noe spesielt med koreanere, no i det siste så har jeg tapt hver forb**** gang jeg har prøvd meg i HoH mot koreanere, mens laget mitt knuste alle de andre fra europa og usa.. Merkelig, men kan jo bare være tilfeldigheter..

 

Tips til de som ønker å ha en sjanse til å vinne HoH: Spill på et lag som har en leder, dette er svært viktig. Lederen må være flink til å merke "targets" og gi ordre. For å gi ordre må man jo ha ventrilo eller teamspeak :cool:

Det må også være ett lag hvor characterene har gode builds som gir støtte til hverandre. Også må man ha noen "protective" folk, Earth elementalist eller prot. monk.

 

Eneste gangen jeg har vunnet i HoH var når jeg var på ett engelsk lag som hadde en utrolig god leder og en ts server hvor kun viktige beskjeder og ordre ble gitt, ingen "chit chat".

 

edit: byttet ut ett ord som ikke hørte hjemme her :whistle:

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Hmm det er ikke noe spesiel rekke følge eller antall maps før du kommer til HoH! det kommer helt ann på Hvor mange som spiller! noenganger når det er MANGE som spiller må du spille mange baner og når det er få så er det noen ganger man kommer til HoH uten å spille PvP i det hele tatt!

Lenke til kommentar

Jo, det er 9 maps og det er en fast rekkefølge på dem. Men som jeg sa, så hender det noen ganger at man hopper over en eller flere fordi det mangler lag. Rekkefølgen er som følger:

 

PvE-map.

"Grått" 1v1

"Grått" 6 team map

"Grått" King of the hill map

"Grått" 6 team closed 1v1 map.

"Grått" Relic map

"Gold" 1v1 Map

"Gold" King of the hill map

"Gold" Relic map

Hall of Heroes.

Endret av OleR
Lenke til kommentar

Kom meg til HoH for 2. gang igår.... rett etter PvE runden faktisk :omg:

Vi var 2 europeiske lag og et koreansk lag, men som vanlig trakk Korea det lengste strået.

 

Det andre europeiske laget ble angrepet av det koreanske i begynnelsen, så vi kastet oss inn i kampen og klarte å drepe en god del av koreanerne, men så slutter det andre laget å slåss mot det koreanske når det gjenstår 5-6 minutter og gikk for plattformen istedet :no:

 

Vi hadde ikke noe stort valg enn å trekke oss tilbake siden en del av oss begynte å dø... Alle som har vært i HoH vet jo at det er taktisk idioti å ta platformen så tidlig, siden man garantert får 2 lag mot seg. Og det gikk som det pleier å gå. Det andre europeiske laget ble grisebanket først, så ble vårt spøkelse drept og det var slutten for denne gangen.

 

Jaja, kanskje neste gang.

Lenke til kommentar
Jo, det er 9 maps og det er en fast rekkefølge på dem. Men som jeg sa, så hender det noen ganger at man hopper over en eller flere fordi det mangler lag. Rekkefølgen er som følger:

 

PvE-map.

"Grått" 1v1

"Grått" 6 team map

"Grått" King of the hill map

"Grått" Relic map

"Gold" 1v1 Map

"Gold" King of the hill map

"Gold" Relic map

Hall of Heroes.

Meh, bringer tilbake dårlige minner... Spilte igjennom hele den lista en gang (tok vel en 4 timer), bare for å bugge ut i The Courtyard... (som du iofs glemte, men det er jo egentlig ikke noe ordentlig kart)

 

Lett å komme seg til HoH, litt verre å ha både høy nok offence til å ta det når du kommer deg dit, og defence nok til å holde det en lang stund. Spesielt etter at de satte Hero på alteret fra starten :S

 

Derfor det er greit å cheate litt med timeren, så du slipper alle de innledende rundene :) (Om du ikke er ute etter faction da, men det GvG'er man jo etter uansett)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klarte det på 3. forsøk :yes:

 

Var helt i ekstase når vi innså at dette kom til å gå veien :dribble:

Vi kjempet mot et amerikansk og et europeisk lag og klarte faktisk å holde alteret fra 5-6 minutter og helt ut. De andre lagene begynte å angripe oss da det gjensto 2 minutter. Tror det andre europeiske laget gikk for det amerikanske, så det ble litt lettere for oss å holde unna.

Dette var definitivt det beste jeg har vært med på i GW.

 

Får håpe det ikke blir så lenge til neste gang :)

 

Vi tapte neste runde mot et koreansk lag dessverre :(

Var et annet europeisk lag der også.. men de var ikke særlig samarbeidsvillige.. venta til vi hadde blitt utsletta før de starta å sloss.

Endret av Binary
Lenke til kommentar

Har kun kommet meg til golden maps :(

Men blir som regel KNUST av korea og amerika, helt sinnsykt...

Dessuten er Ranger builds feigt xD

noen med en norsk guild som trenger en Healer? Må ha erfaring innen GvG da...

Gjerne ha guild hall, og ha en lvl20 cap ^^

Edit: Dere som har kommet dere dit, åssen build har dere brukt? Så på det bildet over meg, åssen elementalists er det ? air ?

Endret av Vocious
Lenke til kommentar
Jo, det er 9 maps og det er en fast rekkefølge på dem. Men som jeg sa, så hender det noen ganger at man hopper over en eller flere fordi det mangler lag. Rekkefølgen er som følger:

 

PvE-map.

"Grått" 1v1

"Grått" 6 team map

"Grått" King of the hill map

"Grått" Relic map

"Gold" 1v1 Map

"Gold" King of the hill map

"Gold" Relic map

Hall of Heroes.

Sorry to break it to ya, men det er ikke en helt fast rekkefølge. Jeg har ofte hatt et 6-team map etter "grått" king of the hill. Der det er 8v8, og så 8v8v8. Men ellers, så ser jeg ikke noen andre feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...