jonia Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Hei. Har problemer med Windows Explorer, og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Plutselig, kan ikke si hva som kan ha forårsaket det, forsvinner listen med mapper som skal ligge på venstre side. I stedet får jeg opp en grå firkant med en liten "x" oppe i hjørnet. Trykker jeg på x'en forsvinner hele det går feltet, og jeg sitter kun igjen med det som i utgangspunktet er høyre side i explorer. Jeg har forsøkt å gå inn på vis-menyen og velge "mapper" der, men da får jeg kun denne grå firkanten. Velger jeg noe annet, som for eksempel "favoritter" fungerer det som normalt. Hvorfor kan jeg ikke få opp "mapper" igjen? Det er ganske greit å ha denne oppe, da er det lett å gå til de forskjellige partisjonen uten å gå via navigasjonslinjen. Kan noen hjelpe meg? mvh Jonia
DrDoogie Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Hoeres ut som om noe har gaatt galt. Du kan jo proeve aa reparere windows-installasjonen din da. Hvilken versjon har du?
CaSh Skrevet 25. juli 2002 Skrevet 25. juli 2002 Hadde hjulpet hvis du hadde sagt hvilken windows du har.
jonia Skrevet 25. juli 2002 Forfatter Skrevet 25. juli 2002 Jeg kjører det fantastiske Window 98 SE ! Hvordan reparerer jeg Windows'en min?
termomann Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Jeg har det samme problemet i windows ME. Har ikke lyst å reparere installasjonen da det bare fører til masse ekstra arbeid med ditt og datt. Noen som har et fornuftig svar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå