Cursed Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 (endret) Innstallerte nettopp SA, og noe som er sinnsykt irriterende er: -man kan ikke strafe -kameraet svinger automatisk ned bak ryggen hans, slik at det er umulig å se hva som foregår rett foran seg. -mouse-look er på hele tiden når man går. (i motsetning til at det er på når man holder inne høyre museknapp) Jeg pleier alltid å styre ved å strafe for å svinge/gå til siden/bytte retning..klarer nesten ikke å styre nå, bommer på dører og andre simple ting når jeg går. Mongoloid at det ikke går ann å stille på det, spesielt strafinga. Noen som vet om det går ann å 'fikse' på dette en plass? Endret 27. juni 2005 av Cursed
genser Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Så vidt jeg husker kan du vel ikke strafe (altså sikte + bevege deg til siden) før din rollefigur har oppnådd litt våpenferdigheter.
Cursed Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Men da kan man bare strafe mens man sikter med våpenet?
genser Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ja. Man har vel aldri kunnet strafe ellers på GTA tror jeg. Knappene a og d vrir personen mot venstre og høyre. Jeg skjønner ikke helt hva du irriterer deg over. Man har jo en hånd på wasd og en på musen, og bruker begge hendene når man går. Da har man full kontroll over hvor man går og hvor man ser.
Cursed Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Var bare litt irritert i begynnelsen, spilte det i hele natt, og klarer meg nå, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå