Anathema Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hei. Når jeg spiller singleplayer/mp i BF2 går det ca 3 minutter, også får jeg bluescreen og må resarte Dette skjer ikke i _noe_ annet spill kun BF2. Hva er galt?
Windoge Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Dette har muligens noe å gjøre med at PCen din er for varm, siden problemet gjentar seg etter noen minutter. Sjekk temperaturen. Hvis temperaturen er fin, prøv å laste ned andre skjermkortdrivere.
Haakon_A Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg får også opp samme problemet etter ca 1 time med spilling. det står noe om ''dumping av fysisk minne'' så må jeg slå av maskinen...hvis jeg slår den på med en gang vil ikke windows starte...hvis jeg venter 10-15 min starter pc som normalt. er det noen her som forstår seg på det??
~Alex~ Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg får også opp samme problemet etter ca 1 time med spilling.det står noe om ''dumping av fysisk minne'' så må jeg slå av maskinen...hvis jeg slår den på med en gang vil ikke windows starte...hvis jeg venter 10-15 min starter pc som normalt. er det noen her som forstår seg på det?? Sjekk om alle viftene dine virker, dataen blir nok for varm. Les mer om vifter i hardware.no's forum.
Haakon_A Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 ok! men er det noen her som forstår seg på ''dumping av minne''? hva som egentlig skjer der? det har ikke noe med å si at pc lager masse dritt å fyller opp noe form for minne slik at pc klikker? er litt noob på pc....
JohndoeMAKT Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Å fortelle hva som står i bluescreenen er ofte en fordel: Haakon_A : Når den dumper minne så syntes jeg å huske at den skriver alt i minne til pagefile. Dette er btw en samtale jeg hadde over en IM med lillebror på 16 for et par uker siden: Jeg vil formatere alle diskene Hvorfor det Maskinen krasjer hele tiden når jeg spiller, og jeg har reinstallert windows 5 ganger uten at problemet har gått bort Hva som ligger på andre plasser enn c:\ har ingenting å si for stabiliteten Jaja, jeg formaterer likevel. Jeg har prøvd alt annet Hva sier blåskjermen da? [noe senere]blablabla nv4dispdrv.dll Først kan du se om viften på skjermkortet går rundt Nei
Haakon_A Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 forstår jeg deg rett hvis du sier at svaret var at vifta på skjermkortet hans ikke gikk?
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 forstår jeg deg rett hvis du sier at svaret var at vifta på skjermkortet hans ikke gikk? Ja.
Haakon_A Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 vifta på alle kort hos meg går som dem skal. tok av ene sideveggen på kabinettet for å få mere luft inn... nå fikk jeg ikke bluescreen...nå bare lukka spillet seg..kom rett i windows igjen...men det kan jo være en annen form av bugg. kommer tilbake her hvis jeg får opp mere bluescreen og minnetømmin.
Elendil Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Der var bluescreenen borte forhåpentligvis, prøv og installer spelet på nytt. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=432025
Haakon_A Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 har spilt i flere timer nå med det kabinett-veggen oppe for mere lufting. ser ut til å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå