Gå til innhold

Fulle rankingservere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt spillet siden 23 Juni, og kom inn på en rankingserver da, men ikke siden. Ingame browseren viser ikke de samme serverene som ASE, men ASE kan ikke connecte til serveren, derfor blir det dritlang tid fra jeg finner en ledig plass på en ranking server før jeg får connectet meg.

Er det noen som har gode råd, eller er det rett og slett dårlig plass på disse serverene for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jepp.. nok av bugs her

Forøvrig kommer det flere Ranked servers, Battlefield.no skal snart få ranka serverne sine iallefall.. tror bare det er snakk om å få tak i en spesiell versjon av server software (og kanskje betale litt til EA, ikke vet jeg, men det ville ikke være en overraskelse hvis jævlene tok seg betalt for slikt..)

Ranka Servere

Som dere allerede vet, vil Battlefield.no få kjøre ranka servere for Battlefield2 i samarbeid med Lyse. Og om ikke lenge vil vi ha linux-filene i hendene. Men samtidig vil det komme en patch av den uranka linux-serveren om svært kort tid, og denne vil fikse problemene med at klientene bli kasta til desktop ved rundeslutt. Vi vil derfor vente med å sette opp ranka servere til det kommer en ranka versjon av denne serverpatchen.

Vi ønsker nemlig å prioritere stabilitet fremfor ranking! Men no worries. Det kommer smile.gif

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Prøvde en nå... og ja... pingen skulle være på 140.. så jeg tenkte det skulle gå bra. Var uansett den eneste som ikke var full.. av ALLE sammen.. selv om "ikke fulle servere" på som filter... :S

Det hakket helt GRUSOMT mye... jeg ble kastet tilbake hele tiden og lyden hakket.... folk som sloss med og mot beveget seg som stilbilde show... 1 fps....

Og alle der klaget på elendig lag...

Dette, pluss at MPmenyen i BF2 suger noe hinsides trekker grovt ned...

Plug and play er akkurat det motsatte av BF2...

Endret av Darky
Skrevet

Serverer i Europa er svært gode, særlig bredbandsbolaget sine ;)

Jeg ser at antallet med rankede serverer har øket kraftig også nå, men det er fremdeles plass til flere.. :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...