Gå til innhold

Den lille medaljetråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
markaren er nr 3 i norge btw  :!:

[urban] her på forumet er nr. 1 i Norge og blir snart Norges første staff sergant by the way :!: Og har 4 500 poeng mer enn meg :p

Endret av Markaren
Skrevet
OK, nå vil jeg benytte anledningen til å gratulere [Aos]Urban,

([urban her på forumet) Som Norges første staff sergant! :grin:

Jeg skal bli den andre ;)

Grattis Urban

Jeg ligger fortsatt nede ved Private :cry:

Skrevet (endret)
OK, nå vil jeg benytte anledningen til å gratulere [Aos]Urban,

([urban her på forumet) Som Norges første staff sergant! :grin:

Jeg skal bli den andre  ;)

Grattis Urban

Jeg ligger fortsatt nede ved Private :cry:

Kom deg ut å kjemp soldat :p

Endret av Markaren
Skrevet (endret)

endelig expert :dribble:

men det er kansje ikke noe å skrøyde av lenger etter at pistol og knife only serverene kom

post-171-1125267353_thumb.jpg

Endret av slazk
Skrevet (endret)

Lololol......endelig fikk jeg raska med meg pistol basic, men det kosta meg en Purple Heart i tillegg lmao.

Men, en annen ting: Jeg har nå 9000 poeng, og har raska med meg det meste av verdi, men Basic Engineer virker komplett uråd å få med seg. Jeg har prøvd på alle maps, 16, 32 og 64 servere - men nei........

5 fattige repair points kan da vel ikke være så innmari håpløst å få, eller.........??

Endret av Rayline TWB
Skrevet
Lololol......endelig fikk jeg raska med meg pistol basic, men det kosta meg en Purple Heart i tillegg lmao.

Men, en annen ting: Jeg har nå 9000 poeng, og har raska med meg det meste av verdi, men Basic Engineer virker komplett uråd å få med seg. Jeg har prøvd på alle maps, 16, 32 og 64 servere - men nei........

5 fattige repair points kan da vel ikke være så innmari håpløst å få, eller.........??

Hvordan får man Purpel heart, skal man ha 5:20 når runden slutter eller bare man får det en eller annen gang i en runde?

Er det ikke bare å reparere artellery, UVA og satelitt da?

Skrevet
Hvordan får man Purpel heart, skal man ha 5:20 når runden slutter eller bare man får det en eller annen gang i en runde?

Er det ikke bare å reparere artellery, UVA og satelitt da?

I det du har 5:20, får du purple heart. men hvorfor en med vilje vil ha noe sånn.. :roll:

Og basic engineer går glatt om en fixer litt artilleri, husk å reparere det fullstendig, da får en ca 1 poeng for hver ting en reparerer.

Pistol og Knife badges har jo blitt helt utvannet nå. Som å skryte av å hatt sex med høyre hånda :p

Skrevet

Jeg fikk også veteran knife og pistol utenom disse serverene.

Jeg fant da ut hva som måtte til for å få expert på disse (18 kills i en runde) virka umulig, men er jo ikke så mye som skal til nå :roll:

Skrevet
' date='29/08/2005 : 17:47'] Er jo klin umulig å få 18 kniv kills iløpet av en runde med litt oppegående folk imot deg.

Bwhaha, shocka deg tre- fire ganger i kveld!

Skrevet
,29/08/2005 : 17:47] Er jo klin umulig å få 18 kniv kills iløpet av en runde med litt oppegående folk imot deg.

Bwhaha, shocka deg tre- fire ganger i kveld!

lol

greide å snipe en eller annen fra hw.no forleden 5 ganger før han gadd å spawne et annet sted...sto på akkurat samme stedet, lette etter meg, ta fram M24, et skudd, reload, bli ferdig før en medic kan hjelpe.

Skrevet

Weapon - Time - Kills - Deaths - Ratio - Accuracy

Knife - 1h 48m 30s - 513 - 106 - 513:106 - 23%

Er det bare jeg som synes at denne statsen er litt merkelig ?

Skrevet
Weapon - Time - Kills - Deaths - Ratio - Accuracy

Knife - 1h 48m 30s - 513 - 106 - 513:106 - 23%

Er det bare jeg som synes at denne statsen er litt merkelig ?

Hvorfor det???

Hvem er det sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...