Gå til innhold

Honorbonus of Rating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

I den uka som var så hadde jeg noen runder med min level 32 Shaman i Battlegrounds. Dette er jo dritgøy, og jeg fikk 334 kills forrige uke, og vi vant i allefall 7-8 av kampene jeg var med på.

Det jeg lurer på ER:

Totalt i forrige uke så hadde jeg bare 756 Honor Points noe jeg finner merkelig da hver runde vi vant så fikk vi jo 279 Hp (tror jeg det var), og hvorfor har jeg da bare 756 points fra forrige uke da?

7(seiere)*250 (honor bonus) = 1500 poeng

+ det jeg fikk for de killsa mine. (noen var jo seff litt leeching, men gjør det ganske bra med shamanen min der inne)

kan noen forklare meg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hamm, fikk 14k honorpoints på 500 kills ist uke jeg....

Kills har ingeting å sei, honorpointsene varierer fra kor mykkje damager du tar i forhold til kor masse hp fienden har, kva slags rank fienden er og kva slasg lvl fienden er i forhold til deg.

Skrevet

Som Blizz har sagt, så er det veldig vanskelig å klare å komme seg noe særlig oppover rank stigen hvis man ikke er lvl 50+.

Pga din lvl vil du nok ikke får å mye betalt for dine kills som en lvl 60 ville.

Skrevet

Håhå, jeg tok 4 runder på en dag, vant 3 ganger. Fikk 7754 honorpoints, og 85hk. Neste dag tok jeg to turer, begge tapt, men fikk 2k honorpoints. Det er faktisk mere en jeg har fårr på uker tilsammen :!:

Er btw i level 53. Må si at alt kommer strømmende til deg etter lvl 51, penger og alt mogleg :D

Skrevet (endret)

Enig, skal si økonomien øker drastisk etter lvl 50 :p ivertfall for min del

Du må virkelig jobbe for å komme opp i rank :yes:

Endret av Sykkel
Skrevet

Kills har ingeting å sei, honorpointsene varierer fra kor mykkje damager du tar i forhold til kor masse hp fienden har, kva slags rank fienden er og kva slasg lvl fienden er i forhold til deg.

veit, men jeg gjorde faktisk nesten ingen skade. siden jeg er warrior har jeg ingen effetkiv AOE spell. slik at jeg klarer ikke å gjøre noe mye skade. pleier bare å joine raid og la killsa komme :)

Skrevet

veit, men jeg gjorde faktisk nesten ingen skade. siden jeg er warrior har jeg ingen effetkiv AOE spell. slik at jeg klarer ikke å gjøre noe mye skade. pleier bare å joine raid og la killsa komme :)

Execute? Spiller sammen med en warrior en del (han har relativt bra utstyr for levelen) og han kommer LANGT oppå lista i warsong, ofte på toppen på killing blows.

Skrevet

MEn her er det faktisk ingen som svarer på spm mitt da =)

Poenget mitt var jo at det virker som de Bonus Honor Poengene som jeg fikk i warsong forriege uke (onsdad-onsdag) ikke er tatt med i totalen over Honor Points. Skal jo ha masse poeng pga de seierne.

Skrevet

Poenget mitt var jo at det virker som de Bonus Honor Poengene som jeg fikk i warsong forriege uke (onsdad-onsdag) ikke er tatt med i totalen over Honor Points. Skal jo ha masse poeng pga de seierne.

Har faktisk samme problemet, midt i kampen står det kanskje at alle på laget mitt får 300 bonus honor også når vi vinner går dette ned til 30. :confused:

Skrevet

Poenget mitt  var jo at det virker som de Bonus Honor Poengene som jeg fikk i warsong forriege uke (onsdad-onsdag) ikke er tatt med i totalen over Honor Points. Skal jo ha masse poeng pga de seierne.

Har faktisk samme problemet, midt i kampen står det kanskje at alle på laget mitt får 300 bonus honor også når vi vinner går dette ned til 30. :confused:

Jævlig rart egentlig.. Samme dritten her, er det noe feil? flere som har vært borti dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...