Gå til innhold

fra wepsmith til armorsmith


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det er ikke mulig. Når du først har spesialisert deg innenfor en gren kan du aldri bytte. Selv når du prøver å fjerne blacksmithing og begynner helt på nytt vil du fortsatt være låst til weaponsmith.

 

Eneste mulighet er eventuelt å slette figuren din og begynne på nytt :/

 

Fært som folk har begynt å quote meg da E-ton :p

Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke mulig. Når du først har spesialisert deg innenfor en gren kan du aldri bytte. Selv når du prøver å fjerne blacksmithing og begynner helt på nytt vil du fortsatt være låst til weaponsmith.

 

Eneste mulighet er eventuelt å slette figuren din og begynne på nytt :/

 

Fært som folk har begynt å quote meg da E-ton :p

Hehe, :tease:

Lenke til kommentar
jeg har mining (100) og bs (30) ikke jobba s mye med den.. men når kan jeg spesialisere meg?? hva burrde en hunter ta weapsmith eller armorsmith?

Vet ikke hva som er best av hammer-, axe-, sword- og armorsmith, men siden du har så lav skill i BS har jeg et råd til deg som hunter: dropp det.

 

Slett BS og skaff deg engineering, du vil ikke angre i lvl35 når du kan one-shotte castere med Gnomish Death Ray. Og ja, velg gnomish engineering. ;)

Lenke til kommentar
hvor høy skill må man ha i engineering for å få death-ray?

240 Gnomish (du velger mellom gnomish og goblin på 225).

 

Men grunnen til at jeg anbefaler engineering til en hunter er også fordi du med engineering kan lage diverse "gunnere" og du kan lage din egen ammunisjon, som er bedre enn den du ellers ville hatt tilgang til.

 

Har engineering på druiden min, og jeg ville aldri bytta. En druid som faktisk gjør skummelt mye skade, :yes:

 

En annen ting du kanskje vil ha nytte av som hunter er Gnomish Net-o-Matic, en trinket som rooter fienden din i 10sek.

 

For litt ekstra damage (og en liten stun) har du også dynamitt og granater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...