Gå til innhold

Pc-verktoy - noen gode forslag?


Anbefalte innlegg

hei

 

noen som vet om et sted hvor de selger et billig, lite verktoysett for skruing av pc? skal nemlig bytte tastatur pa den baerbare, og trenger noen ganske smaa stjernetrekker til dette...

 

nettbutikken maa kunne ta betaling i form av faktura eller postoppkrav, da jegkun har Visa electron.

 

mvh. haakon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kreeeemt..... Før noen kommenterer med; ååå, nææh, han driver med reklame jo !! La oss rapportere han til moderator ! Så vil jeg bare si følgende; Nei, dette er ikke reklame, men kun en saklig opplysning om at dette finnes i sortimentet.

 

Det gjør også ca. 85 000 (!!) andre artikler, slik at det er omtrent umulig for meg å anbefale/opplyse om noen som helst av elektromatr. uten å komme innom noe vi har hos oss...

 

En annen faktor er den at jeg ikke driver med salg i bedriften, og tjener dermed 0,- på å fortelle en som leter etter noe at; HER kan du finne det du leter etter.

 

Så for å besvare ditt innlegg, så vil jeg informere deg om at her kan du kanskje finne det du tenker på[/url].

 

(link fjernet av moderator - Du kan anbefale ting dere har i din butikk, men IKKE linke direkte til selve tilbudet hos dere, eller fortelle hvilken butikk det er i).

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Har selv vært så dumt og kjøpt et verktøyssett fra biltema og det tåler

ingenting.

Jeg snakker om miniatyrskrutrekkersett til å skru på finelektronikk, og jeg snakker av erfaring. Jeg snakker IKKE om hvordan jeg har knekt billige skrutrekkere ved å bruke dem som brekkstang på fylla, for det er ikke det som er temaet her!

 

:mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...