Gå til innhold

Problemer med ranked server...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem. Jeg laga en profil først, kremt, før cdon sendte meg Commander's Edition, og når jeg kom til private first class (rank 2) ble den ubrukelig. Nå er alle profiler tilsynelatende låst for oppdatering... Har laget to nye for å teste, og de er permanent stuck på 0 kills, 0 gametime played, etc. :cry:

Lenke til kommentar
Det er ikke noe bug eller noe slikt...det er bare det hq-greiene som er treige til å oppdatere. Vent en dag så får du alt fra dagen før osv....

Tro meg.

Fikk gårsdagens medaljer i dag jeg.

Er bare tregt system.

Det ser nok ut som du har rett ja. Jeg logget meg akuratt inn, spillte siste gang kl. 22.00 igår. Og nå var ALLE statsa mine oppdaterte! :w00t:

Men det jeg synnest er pussig er at noen som spiller blir upgrada i class mens de spiller, det må jo bety at de får kontinuerlig oppdatert statsen sin? Mens andre må vente 12 timer+ før noe skjer...rart... :hmm:

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Nu ser det ut som jeg har fått alle statsen som jeg mista igår tilbake, rare greier.

Jeg er "Lance Corporal" nu, pluss at jeg har unlocka et våpen :D:thumbup:

 

Det er også en community update fra EA ute n så forklarer dette.

 

http://www.eagames.com/official/battlefiel...tyupdate_062305

 

 

Battlefield 2 Stats and Rankings Update

The retail release of Battlefield 2 has been a resounding success so far, with 25,000+ players competing online simultaneously at this afternoon's peak. Needless to say, the passion that players have for Battlefield 2 has blown us away, and while we have been able to keep up with the demand for slots on Ranked servers (thanks to our many partners worldwide) we have run into some issues in processing the data from the nearly 400 Ranked servers we have deployed. As many in the Community have noticed, stats updates are taking about half a day to be reflected within BFHQ at this time. EA, DICE and GameSpy are all aware of this issue, and we are working promptly to make headway against the back log while also ensuring that this issue does not recur once the game has reached shelves all across Europe tomorrow. Rest assured, however, that we will keep pace with the demand for Ranked servers, as necessary, though we may slow down deployment slightly this evening as we clear out the backlog of stats snapshots.

 

We want to emphasize that no snapshots have been lost and once we have this issue addressed, all players' progress will be accurately reflected in BFHQ. We thank the Community for their patience as we solve this issue.

 

This is [EA]Mike signing off for the rest of the Battlefield team

Endret av CHB3
Lenke til kommentar

Merker meg at det er mye ping på de ranka serverene ja..ikke så rart heller når alle skal inn dit å spille..om de så sitter på modem eller isdn..og da går det jo som det må..nedover..

 

btw..har blitt lance corporal 4ganger idag..så synes at oppdateringa på rankinga kan forbedres litt ja...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...