Gå til innhold

HardDiskoppheng med O-ringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spurt på en butikk i Trondheim, da fikk jeg vite at de kostet 75kr /stykk. Ble ikke noe ringer på meg nei.

 

Petteram, du skrev en eller annen plass (eller mange plasser, emnet er begynt å bli litt langt, så jeg kan ikke akkurat skryte på meg overlegen oversikt) at du selger for 10 spenn i Bergen. Du har ikke tilfeldigvis mulighet til å poste de til Trondheim? Portoen er vel ikke mer enn mellom 6 og 8 kroner om man kan sende i vanlig konvolutt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg skulle akkurat til å bestile 8 o-ringer fra vvsbad.no, men ble litt sjokkert da jeg så følgende:

 

"

Ordregebyr: kr 150,00

Frakt: kr 0,00

Totalt: kr 258,00

"

 

150 kr i gebyr!? Stikker heller ned til byen (Trondheim) og ser om jeg finner dem..

 

edit: leif

Endret av Gravlaks
Lenke til kommentar
Det er vel ikke bare EN leverandør av lignende O-ringer :tease: Jeg var innom Bauhaus i Sverige for noen uker siden, og der hadde de slike til 7 SEK per stk. Nå vet jeg at det åpner et Bauhaus på Liertoppen sånn plutselig. Dagens motto: slutter noen er det alltid noen andre.

8144938[/snapback]

 

Bauhaus på Liertoppen har slike ja. 8kr/stk. Husker selvfølgelig ikke hvilken hylle jeg fant de på, men er jo i vvs avdelingen. De hadde et par-tre esker når jeg var der.

Det stemmer som Stitch skriver at Bahaus Liertoppen har disse. De ligger i enden av gang 48 på VVS avdelingen. De heter Dichtring DN75 og koster som skrevet 8kr/stk.

8396042[/snapback]

Vil bare takke deg for info om nøyaktig plassering av disse ringene hos Bahaus Liertoppen. Var der i dag og kjøpte en knippe o-ringer og det er ikke så lett å få øye på de, så da var det greit å vite hvor jeg skulle se.

De har med andre ord fortsatt på lager, og prisen er fremdeles også Kr 8 pr stk ;)

Lenke til kommentar
Noen som har montert slike frontdeksler?:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=L...P525B&mcat=c157

8403458[/snapback]

pc62772un6.th.jpg pc62774ts8.th.jpg

:yes:

 

Må nevnes at jeg nå bruker noen o-ringer som Microplex hadde, beregnet for en Sunbeam-sak, men jeg har en bestilling inne hos VVSbad, så jeg har reserver så snart disse ryker.

8454382[/snapback]

 

Hvilke kabinett er det du har der?

Endret av Barkster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er mitt opplegg for de som har LianLi med et sånn hd-rack som er mulig å ta ut, men mangler vibrasjonsdempede fester. (6070 Scand v1.)

 

Tempen ble for høy i 5,25-brønnene så dermed måtte jeg bare prøve dette slik at innsugs-viften i front kan være med på å kjøle diskene.

 

post-94009-1182592897_thumb.jpg

 

 

post-94009-1182593054_thumb.jpg

Endret av tevil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...