Gå til innhold

sommerjobb på nett


Anbefalte innlegg

som mange andre ser jeg meg etter sommerjobb. Ja det er sent å søke nå, men det er verdt et forsøk. I senere tid har jeg sett litt på disse jobb-hjemmefra sidene på internett. Men disse sidene oppgir ofte ikke hva en skal gjøre og lovnadene om fortjeneste virker urealistiske og setter selskapets troverdighet i søkelyset. Jeg vil gjerne høre fra noen på forumet som har erfaring med et jobb hjemmefra firma på nettet som er troverdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal vi si?

 

Jaaa! disse er kjempefine!! Få tusen av mail av dem, og masse reklame og sånt, også får du masse penger! Jeg kjøpte den grompc'n forrige månede med de 25.000kr jeg fikk fra überfreestuff.tk.uk.zk.omg! Det må prøves mann!

 

Du kan sikkert prøve ut så mange du vil, men til slutt så er det aldri verdt de lusne 1100kr du tjener for de 2-3mnds "arbeid"

Lenke til kommentar

Hør på King_mephisto, det han/hun sier er helt korrekt.

 

Skal du tjene penger på internet så er det DU så må starte opp et firma og lure de lettlurte menneskene i dette samfunnet inn i selskapet ditt.

 

Husk alltid å ha dette i bakhode: Skal JEG tjene penger så er det noen så må betale meg. Finnes det folk som er villig til å betale for det jeg gjør? Kommer du frem til at det du gjør er altfor lettjente penger så hold deg langt vekke fra konseptet.

 

Det finnes få former for lettjente penger, et av dem er lotto (Gjelder kun hvis du vinner)

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men er du ung så ta turen rundt i nabolaget og klipp plener, vask biler etc..... Dette blir det MYE mer penger av enn slike -jobb hjemmenfra- jobber.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Du kan jo søke jobb hos en internettside? Kanskje gamer.no, amobil, akamera, hardware eller en av de andre søstersidene søker hjelpsomme medarbeidere til i sommer?

Tviler på det blir sommer jobb der ja..

Jeg har en bekjent som over internett oppdaterte databasen til en musikkside manuelt og tjente seg et par tusen grunker på dette. Du skal ikke utelukke sånt på sparket.

Lenke til kommentar
Du kan jo søke jobb hos en internettside? Kanskje gamer.no, amobil, akamera, hardware eller en av de andre søstersidene søker hjelpsomme medarbeidere til i sommer?

Tviler på det blir sommer jobb der ja..

Jeg har en bekjent som over internett oppdaterte databasen til en musikkside manuelt og tjente seg et par tusen grunker på dette. Du skal ikke utelukke sånt på sparket.

En musikkside ja. Hw-nettverket er sider med mange mange tusen side visninger i måneden. Tror ikke bare de ansetter folk helt uten videre.. de gjør nok det meste selv tenker jeg.

 

Edit: leif

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...