Gå til innhold

Nok en trist historie fra Elkjøpkunde


Anbefalte innlegg

Er for å være helt ærlig enkelte kunder man ikke vil ha som kunder. Det er de som alltid er misfornøyde med butikkene de handler i, og sprer ordet om hvor dårlige disse butikkene er til alle som vil og ikke vil høre.

 

Om disse kundene da ikke handler i butikken du selv jobber i, så slipper man dermed mye negativ publisitet ;).

 

En måte å se på det iallefall.

 

I tillegg så er det jo slik at om kunden faktisk leser loven og finner ut at crazy hadde helt rett, pluss at crazy sikkert har behandlet henne høflig og greit, så er det sikkert ikke usannsynlig at kundeforholdet fortsetter :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
idet hun gikk ut døra ba jeg henne lese Lov om Forbrukerkjøp §29. Regner ikke med å høre noe fra henne igjen.

og hvor i loven om god kundebehandling står det at det er en bra ting at du ikke regner med å se kunden igjen? :p

Hun har da heller aldri vært kunde av oss, noe sønnen derimot har. Og han virket veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Ja, det er TILSVARENDE modell man har krav på å få!

Tror det dog er noe med netcom sin forsikring, som sier at om mobilen er under et år gammelt, får du for SAMME VERDI.

 

dvs. uten verditap!

verditap er jo litt anderledes, sa verdien vil være kjøpssummen, tror jeg?

Netcom har gått fullt og helt bort fra verdiforringelse. Man får samme telefon, den direkte etterkommeren eller en tilsvarende telefon om de to første ikke finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...