Gå til innhold

Har Voldsom lagg.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå de siste ukene hatt mannevond lagg, blir jo så å si umulig for meg å spille da jeg aldri vet hvor party er eller charr er.

Jeg har 750/150 fra canal digital, noen som vet hvorfor det lagger? det har ikke lagget før.

jeg laster ikke ned når jeg spiller, tviler på at det er cpu (Athlon xp-m 3200+) for det har jo funket før.

er litt fortvilet, siden det er kun guild wars det lagger i.

Endret av Dwagon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, ta vare på patchene. jeg hadde det samme prob i WoW og jeg bestemte meg for og reinstallere og da funket det men jeg tok vare på patchene og la de i en mappe og la de inn etterpå sa slapp jeg den laaange ventetiden på og laste ned patchene..

Skrevet

Men lasting av patcher i GW tar jo bar noen minutter. Eller må du laste ned patcher manuelt?

jeg har ihvertfall ikke opplevd at det tar noen som helst tid å laste ned patcher i GW, men er det noen man kan laste manuelt vil jeg gjerne vite om det. :yes:

Skrevet

Eneste som er av patching er guildwars som starter.... så står det henter filer... decompressing.. osv...

så patchingen kommer automatisk... går ikke å laste dem ned utenom..

Skrevet

Jeg lagger som et helvete om jeg kjører NetLimiter og ZoneAlarm i bakgrunnen iaffal. Å ha VG eller Dagbladet liggende i bakgrunnen i nettleseren er heller ikke særlig lurt.

Skrevet

Hva hjelper å reinstallere alt på nytt. ;) . Det er linja di eller guild wars som gjør det(ArenaNet) elns. Det er jo ikke spillet som gjør det.

Jeg har noen ganger lagg inne i mellom. Men bryr meg lite om dem. Men noe ganger blir jeg deppa. Så lenge guild Wars virker så er jeg happy. :D

Skrevet

Har hakket litt hos meg også, men ikke noe veldig.

Flere ganger står det i chatten noe med lagg o.l. så du er nok ikke den eneste med problemet.

Skrevet

Kan det ha noe med at serverene skal velikeholdes eller noe? Jeg får logga inn, spilt i 1 minutt og så stopper det opp. Etter noen minutter kommer jeg tilbake til innlogging med feilmelding som ber meg vente i noen minutter. Hva skjer?

Skrevet

Har ikke merket noe særlig til lagg når jeg spiller PvE, men under PvP så kan det gå litt tregt.

Kanskje en restart av modem/router kan hjelpe?

Skrevet
Kan det ha noe med at serverene skal velikeholdes eller noe? Jeg får logga inn, spilt i 1 minutt og så stopper det opp. Etter noen minutter kommer jeg tilbake til innlogging med feilmelding som ber meg vente i noen minutter. Hva skjer?

Ta å les på påloggen din. Der du skriver Email og pw. Før du stikker inn på spillet. Står der hvorfor det skjer. ;)

Skrevet

Jeg la merke til den "noticen" som var til høyre for påloggingen...

huske ikke når de skulle være færdig med vedlikeholdet, så etter jobb i dag skal jeg skjekke om de er ferdige å så se om de har fikset lagg problemet jeg og en del andre har...

Skrevet

Ta å les på påloggen din. Der du skriver Email og pw. Før du stikker inn på spillet. Står der hvorfor det skjer. ;)

Hehe...Fant "feilen" :blush:

Merket ikke at trådløsnettverket mitt var på svært lav signalstyrke, da jeg hadde flyttet pcen til et annet rom. Nå er alt i orden med veldig sterk signalstyrke :)

Skrevet

Hehe...Fant "feilen" :blush:

Merket ikke at trådløsnettverket mitt var på svært lav signalstyrke, da jeg hadde flyttet pcen til et annet rom. Nå er alt i orden med veldig sterk signalstyrke :)

Bra det. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...