Gå til innhold

Guilty Pleasures - Post dine filmer/serier

Döden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mer eller mindre en tråd hvor du kan poste alle din "guilty pleasures", innen filmer/serier. Det vil si, filmer eller serier du liker å se/underholder deg, selv om du selv vet det er så dårlig/klisjèfylt/dumt, at du egentlig ler litt av deg selv.

Diskusjon er også forebeholdt denne tråden.

Jeg starter:

• The Rock - DEN ultimate popcorn-filmen. Koser meg hver gang jeg ser den
  • High School komedier - Ufattelig dumme, men særs underholdende (Porky's, American Pie, Road-/Eurotrip osv. er rosinen i pølsa)
  • 24 - Finnes det noe mer klisjèfylt som har overbrukt konseptet sitt mer enn nettopp 24? Koser og ler meg faktisk gjennom en episode på TV2 just nu
  • Splattere/Gamle kult- og zombiefilmer - Simpelthen digger klisjèfylte gamle splatter/slashere, selv om jeg ennå ikke har fått sett nok. Hvem digger ikke dèt?
  • X-Files - Overbrukt, men særs spennende og "god" (IMO :p) serie som omhandler alt fra djevelutdrivelse til UFOer og spøkelser, noe jeg finner "spennende"

Det var det, for nå.

Post dine filmer og, for all del, diskutèr.

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

• The Fast & The Furious (begge to)
  • Bad Boys (begge to)
  • Arnold-filmer
  • Idol
  • Dumme romantiske komedier (She's All That, Down With Love osv.)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Pulp Fiction (ok, dette er en genial film, men eg ser den kvar gang eg ikkje har noko som helst å gjere på)

Det er slikt man skal være stolt av!

Skrevet
  • 24 - Finnes det noe mer klisjèfylt som har overbrukt konseptet sitt mer enn nettopp 24? Koser og ler meg faktisk gjennom en episode på TV2 just nu

Nå sårer du meg :cry:

Skrevet

Den eneste dvd'en jeg ikke er så stolt over å ha er Jacob The Liar (kjøpte den uten å hørt no om den var bra eller ei). Ellers har jeg Jalla Jalla og Austin Powers-filmene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...