c-man Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har et std Raidmax, og er egentlig fornøyd med hvordan dette er, men må innrømme at ditt blir skikkelig stilig, bedømt ut fra sketcup.
Marius_EV Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 (endret) Update 15/7 Jeg har drevet å malt litt her hjemme, så det har ikke blitt gjort så mye, men nå er bakplata så godt som ferdig i denne omgang. 4 nye skruer nederst 2 nye hull på midten Nå passer den perfekt. Endret 15. juli 2005 av Marius_EV
sigen Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Som sagt før; Dette ser bra ut! Ser at du fremdeles tar deg god tid til arbeidet, og det kan du godt fortsette med
Ed Hunter Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ser kjempebra ut Marius_EV. Får bra airflow og temperatur av det der Liker valget av "casebadge"
Marius_EV Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Som sagt før; Dette ser bra ut! Ser at du fremdeles tar deg god tid til arbeidet, og det kan du godt fortsette med Ingenting som haster for meg så.. Det som står for tur nå er nok kanskje fronten.
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 (endret) Trenger noen meninger angående plexi. Jeg skal uansett bestille 2 plater fra netshop: http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...53&g2=380&g3=35 Så til spørsmålene. - Sort plexi i sidedøren? Hvor godt ser man evnt UV belyste komponenter på innsiden da? Solfilm, like greit som sort kjøpeplexi? - UV-grønn til sidevindu? Kan det ødelegge det seriøse inntrykket? - Klar som jeg har nå? Jeg skal ihvertfall bruke UV- grønn plexi til å lage diverse på innsiden, så det står altså mellom 2xUV-grønn, eller 1xUV-grønn og 1xSort. Hva sier dere? Workloggen er også lagt ut her nå: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=94513 Endret 20. juli 2005 av Marius_EV
Kvammis Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Ikke bruk grønn plexi i siden, blir litt for jalla.. Synes jeg da.
kverna Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bare for the record. Plexien er klar/gjennomsiktig. IKKE grønn. Den er bare grønn under uv lys. ble litt skuffa når jeg fikk platene hjem.
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Bare for the record. Plexien er klar/gjennomsiktig. IKKE grønn. Den er bare grønn under uv lys. ble litt skuffa når jeg fikk platene hjem. Hmm, det var jo ganske dumt. må tenke litt mer da.
sigen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Stemmer for vanlig blankt med sotingsfilm, da kan du bestemme styrken selv Ikke bruk grønn, det ødelegger alt
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Sigen: Ok, får se hva jeg gjør. Noen som har erfaringer med sotingsfilm på plexi? Kverna: Mulig å få bildet med\uten UV belysning av plexien?
kverna Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Sigen: Ok, får se hva jeg gjør. Noen som har erfaringer med sotingsfilm på plexi? Kverna: Mulig å få bildet med\uten UV belysning av plexien? Jada. Må bare rote fram uvkatoden min så skal det bli bilder utover kvelden. Har erfaringer med soting av vindu også
kverna Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Her er bildene som lovet. Er bare mobilkamera så er ikke allverden å skryte av. Men man ser hva det er. Det blå uv-glasset har en svak blå nyanse og det klare har en svak grønn farge. Her er bildene: Uv i bunn, klar i toppen Uv nede, klar oppe
lokeland Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Utrolig tøft! Vurdert å teste ut detta selv, og ser jo helt klart at effekten er så bra som den kan bli! Bare av en katode og greier! Nice..
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 (endret) Da blir det kanskje ikke så gale alikevel. Jeg får uansett en sånn plate i spons av netshop så jeg får se om jeg kjøper en i tillegg (og hvilken farge de evnt blir). edit: skal ikke brukes som sidevindu da. Endret 20. juli 2005 av Marius_EV
kverna Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Bare ett lite varsku. 8mm plata veier MYE! Kjøpte ett kabinett og 3plater á 500mmx500mm og hele pakka veide 23kg. Kabinettet 7.5kg.
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 5kg, pr plate?? det må jo være umulig, har du veid dem?
Marius_EV Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Mens vi er inne på plexi, sjekk disse prisene: http://www.holeglass.no/customer/home.php?cat=14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå