Gå til innhold

WoW. Hvilken klasse er best?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
som en lvl 60 warrior, kan jeg bare si at:

 

Warrior er ok det, men ikke tro at som warrior blir du stor og sterk. Du er der for å ta imot juling. Ønsker du å gjøre mye skade velg "Mage". feks...

 

Jeg har lekt meg litt med en mage, lvl 23 nå. Det er så morro med massiv skade.

 

Bare en liten info post om warrior.... (gikk litt i fella selv)

Feil, vi pleier å ta Strat / Scholo med 10 mann fra guilden, med to warrior, en som er main tank, og en annen som gjør dmg...

 

Warriorn som ikke er mt, gjør mest skade (Han er den beste warriorn på hele servern), så warrior GJØR skade....

Lenke til kommentar
som en lvl 60 warrior, kan jeg bare si at:

 

Warrior er ok det, men ikke tro at som warrior blir du stor og sterk. Du er der for å ta imot juling. Ønsker du å gjøre mye skade velg "Mage". feks...

 

Jeg har lekt meg litt med en mage, lvl 23 nå. Det er så morro med massiv skade.

 

Bare en liten info post om warrior.... (gikk litt i fella selv)

Feil, vi pleier å ta Strat / Scholo med 10 mann fra guilden, med to warrior, en som er main tank, og en annen som gjør dmg...

 

Warriorn som ikke er mt, gjør mest skade (Han er den beste warriorn på hele servern), så warrior GJØR skade....

Regner med du snakker om Drohktar, som er Reaper warrior.

 

 

Blir vel litt Spekulativt å kalle han for "den beste warrioren på hele serveren" når du faktisk bare kjenner til Horde faksjonen"...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Alle klassene er ganske så forskjellige, les gjennom alle klassene først og ta så å start de du synes virker morsomst å spille med.

 

Det finnes jo folk som har uttalige characters og spiller med de alle sammen, selv har jeg to (en level 18 Paladin og en level 50 Druid) og er egentlig temmelig fornøyd med begge klassene.

Lenke til kommentar
som en lvl 60 warrior, kan jeg bare si at:

 

Warrior er ok det, men ikke tro at som warrior blir du stor og sterk. Du er der for å ta imot juling. Ønsker du å gjøre mye skade velg "Mage". feks...

 

Jeg har lekt meg litt med en mage, lvl 23 nå. Det er så morro med massiv skade.

 

Bare en liten info post om warrior.... (gikk litt i fella selv)

Feil, vi pleier å ta Strat / Scholo med 10 mann fra guilden, med to warrior, en som er main tank, og en annen som gjør dmg...

 

Warriorn som ikke er mt, gjør mest skade (Han er den beste warriorn på hele servern), så warrior GJØR skade....

Regner med du snakker om Drohktar, som er Reaper warrior.

 

 

Blir vel litt Spekulativt å kalle han for "den beste warrioren på hele serveren" når du faktisk bare kjenner til Horde faksjonen"...

Hehe, drokthar ja....han er hvertfall den beste warrior`n på hordesiden....

 

Si meg, hvilken av dere warriors på alliancesiden er bedre enn drok? ...sprycer? :)

Lenke til kommentar

For å legge til: Har du flust med epics, den råeste øksa osv osv.... Greit da er det morro. Da dealer du MYE dmg.

 

Men spiller du noen timer om dagen noen ganger i uka, så kommer ikke epic items rullende inn. Du må ha det grommeste utstyret på en hver lvl for å for å kunne utmerke deg. Det tar mye tid og mye flaks for å få godt utstyr.

 

Så for normale folk så er ikke en warrior en stor dmg dealer, før mot endgame og du får godt utstyr.

 

Er du:

(Den beste warriorn på hele servern)

greit da dealer du nok mye dmg....

Lenke til kommentar
som en lvl 60 warrior, kan jeg bare si at:

 

Warrior er ok det, men ikke tro at som warrior blir du stor og sterk. Du er der for å ta imot juling. Ønsker du å gjøre mye skade velg "Mage". feks...

 

Jeg har lekt meg litt med en mage, lvl 23 nå. Det er så morro med massiv skade.

 

Bare en liten info post om warrior.... (gikk litt i fella selv)

Feil, vi pleier å ta Strat / Scholo med 10 mann fra guilden, med to warrior, en som er main tank, og en annen som gjør dmg...

 

Warriorn som ikke er mt, gjør mest skade (Han er den beste warriorn på hele servern), så warrior GJØR skade....

Regner med du snakker om Drohktar, som er Reaper warrior.

 

 

Blir vel litt Spekulativt å kalle han for "den beste warrioren på hele serveren" når du faktisk bare kjenner til Horde faksjonen"...

Hehe, drokthar ja....han er hvertfall den beste warrior`n på hordesiden....

 

Si meg, hvilken av dere warriors på alliancesiden er bedre enn drok? ...sprycer? :)

Sprycer er protection warrior, så noen damagedealer er han ikke.

 

 

 

 

Når det gjelder spørsmålet ditt er det vel ganske selv-innlysende at det ikke ( ihvertfall foreløpig) går ann å svare på.

 

Bedre til, hva da?

 

 

Carltio er nok blandt de bedre på Alliance antar jeg. Om han er den beste eller bedre enn Drok vet jeg ikke, men han er bra.

 

Når det gjelder Drok så var vel han blandt de første på servern i level 60? han var tidlig ute ihvertfall.

 

Så han har vel vært 60 3 uker lengre enn meg ihvertfall. Men husk at Bedre gear ikke nødvendigvis betyr en bedre spiller. Men hardcore, det er han nok.

Lenke til kommentar
latterlig innlegg for å være helt ærlig. shaman har dårlig heal, dårlig dps.

Enig med at det var et latterlig innlegg ;)

 

Men shamans har egentlig ganske bare heals.

Lesser healing waven vår har samme dps (når det gjelder healing), som en priest sin.

Vanlig healing wave kan seff ikke sammenlignes med priests Greater heal.

 

I tillegg koster healsa våre mer mana, og vi har mye mindre mana pool.

 

Ellers har vi dårlig dps ja.

Lenke til kommentar

Vil du spille med samme class over lengre tid ville jeg valgt en priest fordi:

 

Du er vansklig å drepe i pvp (shield+heal+fear)

Du gjør mye skade på fiender i pvp (dot+shadow)

Du har lett får å bli invitert med på "eventyr" (party/raid)

Alle liker å bli healet

 

Men skal du bare ha det gøy ville jeg gått for en av hybrid classene;

 

Druid - litt av alt

Shaman - masse digg buff/debuff via totems. melee og shock er digg kombo

Hunter - riktig bruk av pet kan gjøre så du aldri tar skade i kamp mot monster

 

der har du min mening

 

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...