Gå til innhold

Føler du deg tvunget til å kjøpe mount?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg _må_ ha mount når jeg kommer til 40, hvis ikke kommer jeg til å dø, er nok som det er nå når man skal gå fra astraa ned den laaange kjedelige veien, har også en følelse at du blir mer "fryktet" når du kommer på mount !? eller er det bare min følelse ? :cool:

Lenke til kommentar
hvis jeg bruker aspect of the cheetah  (30% increasd speed) og mount samtidig( feks 60% increasd speed) vil de funke sammen da?? eller vvil bare mounten??

Man kan ikke kommunisere/(interacte) med ting i shapeshift.

 

EDIT: er litt trøtt. Trodde du mente den tingen Druiden har @ lvl 30 :(

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
hvis jeg bruker aspect of the cheetah (30% increasd speed) og mount samtidig( feks 60% increasd speed) vil de funke sammen da?? eller vvil bare mounten??

Nei, du vil ikke få større fart enn 60%. Cheetah buffen blir borte.

 

Tidligere gikk det ann å ha på buffen men du fikk ikke større fart, bare den negative effekten som dazed. :)

Lenke til kommentar
Både Warlock og Paladin må gjøre quest for sin epic Mount, ganske vanskelig, og koster en del..ca. 200g eller no.

 

Man får questen når man når 60.

 

Ingenting i forhold til de 900g (-rabatter) som alle andre må betale da....

Jeg har betalt omtrent 900g for paladin epic mounten og jeg har da fått en del ting billig eller gratis...og alikevel er siste del av questen den aller vanskeligste jeg har prøvd meg på hittil i spillet. Paladin får IKKE gratis mount. Hadde jeg visst hva jeg nå vet hadde jeg kjøpt vanlig epic mount istedenfor.

Lenke til kommentar

Har nettop skaffet meg epic palla hesten. Greide questet i scholo på første forsøk, iogmed at jeg hadde lest en del på thottern. Den ble billig for meg, fikk pristine black diamond for 60g! Er bare èn uke siden jeg ble 60.. Synes palla sin epic mount er ufattelig mye fetere enn de vanlige epic human/dwarf mountene. Hornene og alt tilsammen ser sinnsykt djevelisk ut.

Endret av BenjBøgw
Lenke til kommentar
Har nettop skaffet meg epic palla hesten. Greide questet i scholo på første forsøk, iogmed at jeg hadde lest en del på thottern. Den ble billig for meg, fikk pristine black diamond for 60g! Er bare èn uke siden jeg ble 60.. Synes palla sin epic mount er ufattelig mye fetere enn de vanlige epic human/dwarf mountene. Hornene og alt tilsammen ser sinnsykt djevelisk ut.

Nå er det epic mounten til undead som ruler alle mounts i spillet etter min mening, en i guildet kjøpte sin her om dagen, den er bare RÅÅ! Selv mangler jeg så mye gold at jeg ikke engang orker å tenke på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...