Gå til innhold

skole pcen som ikke ville gi seg


Anbefalte innlegg

en i klassen brakk armen og det var sånn at vi fikk en stasjoner pc i klasserommet.

 

kan vel si at pcen ble mobbeofferet i friminuttene.

 

det første som skjedde med den var at den var en som tømte cola inn i cd rommen, den funket fortsatt men cd rommen ble ganske treg og lagde masse lyder.

 

floppyen fikk smake brødskive med nugatti go funket såvidt etterpå.

 

det andre som sjedde var at noen med noen overklokkingsprogrammer og begynte å klokke litt. (med noen kamerater)

cpu før 450 mhz etter 748mhz

prøvde også å sette ned minnetimingsn på minnet fra cl3 til 2,5 men det ble et høyt klikk fra pcen og den låste seg og måtte ta RS.

 

det tredje og kansje noe av det mer extreme var da en av kameratene mine stakk en saks inn i strømforsyningen og sto og stakk den inn og vridde og plutselig :POFF: og klasserommet ble mørkt og en av kameratene mine lå på golvet med forferdelig vondt i armen.

 

etter den episoden ble pcen tatt ut ifra klasserommet, men det var ikke det siste vi så til pcen.

 

vi hadde et prosjekt om andre verdenskrig og hadde prosjektene ferdig lagret på diskett og læreren koblet opp en prosjektor til en stasjoner pc og nå har dere vel allerede gjettet hva slags pc det var. det var den vi mobbet.

 

første gruppe startet og satte disketten inn: ingenting kom opp

 

andre gruppe startet og satte disketten inn: ingenting kom opp

 

tredje gruppe startet og satte disketten inn: ingenting kom opp

 

så hentet læreren en bærbar pc med floppy og satte inn diskett nr 1 og opp kom en feilmelding om at innholdet var uleselig og det samme sjedde på de tre andre diskettene oxo.

 

det var historien om en pc som var et svært plaget mobbeoffer

 

dere må bare skrive inn historiene deres hvis dere vill!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du si meg hvor mange år det er til du fyller 10?

 

Men det er et hull i denne historien din også - du sier at han som rota i PSUen med saks fikk vondt i armen da det sa poff..? Det kan jeg ikke skjønne for han laga da mest sannsynlig en kortslutning og strømmen gikk raskeste veien gjennom metallet i saksa fra + til -, og ikke gjennom han! Om han uansett hadde fått strøm måtte han selv stå til jord men da hadde det ikke blitt noe pof...

Lenke til kommentar
Kan du si meg hvor mange år det er til du fyller 10?

 

Men det er et hull i denne historien din også - du sier at han som rota i PSUen med saks fikk vondt i armen da det sa poff..? Det kan jeg ikke skjønne for han laga da mest sannsynlig en kortslutning og strømmen gikk raskeste veien gjennom metallet i saksa fra + til -, og ikke gjennom han! Om han uansett hadde fått strøm måtte han selv stå til jord men da hadde det ikke blitt noe pof...

åpnet saksa og det sa poff eller putt eller noe i den duren og han som rotet i psuen sa at han hadde vondt i armen etterpå

 

men han holdt jo kansje i pcen, :hmm: husker ikke helt

Lenke til kommentar
Kan du si meg hvor mange år det er til du fyller 10?

 

Men det er et hull i denne historien din også - du sier at han som rota i PSUen med saks fikk vondt i armen da det sa poff..? Det kan jeg ikke skjønne for han laga da mest sannsynlig en kortslutning og strømmen gikk raskeste veien gjennom metallet i saksa fra + til -, og ikke gjennom han! Om han uansett hadde fått strøm måtte han selv stå til jord men da hadde det ikke blitt noe pof...

åpnet saksa og det sa poff eller putt eller noe i den duren og han som rotet i psuen sa at han hadde vondt i armen etterpå

 

men han holdt jo kansje i pcen, :hmm: husker ikke helt

Da skla jeg være med på det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...