Gå til innhold

hvor mye xp får man som regel for elite

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt fram min lvl 30 mage fra hylla for å prøve og grinde med den som alle skryter som av. lurer på hvor mye xp får man for elite mob på samme lvl? er det sant at mage kan ta opp til 8 mobs på samme lvl samtidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 mobs??? i samme lvl??? haha.

For og være helt ærlig så tviler jeg sterkt på at man greier det sånn uten videre.

Viss du vill grinde må du ikke ta elite i samme lvl, du må ta vanlige mobs i 2 lvler under deg, det går mye fortere og du trenger ikke å vente på full mana og liv. :D

Uansett burde du gjøre quest, det blir fort kjedelig og bare grinde.

Skrevet (endret)

En mage burde lett kunne ta 8 (non-elite) mobs i samme level som seg selv, f.eks. er det en kjent grindespot rett innenfor ene inngangen i dire maul.

Edit: For å svare på spørsmålet ditt så bruker ihvertfall jeg å få ca dobbelt så mye xp for en elite som en vanlig mob i samme level.

Endret av E-Ton
Skrevet (endret)

Jo er litt småpes å AoE grinde uten en healer med seg...

Med en prest derimot kan du ta evig mange på en gang, problemet er bare å få samlet nok mobs på en plass :)

Endret av nåvi
Skrevet

går dette også med warrior at jeg kan ha en priest bak meg og heale imens jeg puller elite mobs uttafor en instance og bruker mye cleave imens han healer. er lvl 59 atm med halvparten av xp til neste lvl

Skrevet
Er ikke det snakk om grinding sammen med priest? Han/hun healer mens man pumper ut AoE-spells + Improved arcane explosions?

Det er vel det mest vanlige ja, men tror at det enkelte steder (som f.eks. innenfor ene inngangen i DM) er unødvendig.

Skrevet
går dette også med warrior at jeg kan ha en priest bak meg og heale imens jeg puller elite mobs uttafor en instance og bruker mye cleave imens han healer. er lvl 59 atm med halvparten av xp til neste lvl

Bare en liten kommentar: Prøv å bruke Sweeping Strikes sammen med Cleave, og du vil se mange fine tall på skjermen din! :)

Skrevet

En i guilden min tok vist ALLE som kommer nedenfor trappa i Zul'Farrak, han var lvl 60 mage, og hadde bra med healere. (om det stemmer er en annen sak :roll: )

Skrevet

Mage sin AoE er fantastisk bra. Spilt mye sammen med en Shaman og Warrior det taktikken er; War henter mobsa, kjører flamestrike, hopper inn med AE mens sham healer. Et godt tips er å prøve å få mobsa ned på så lite mulig hp før du hopper inn i meele med AE, har du PoM kan du kjøre fireblast, frostnova, PoM fireblast, AE. Med Priest har du enda større muligheter pga mer healing, men prøv å finn mobs der du klarer å drepe alle før du er tom for mana, ellers får healeren din et helvete etterpå (snakker av erfaring) :p Ha alltid klar mana citrine/ruby eller hva du nå har, sånn at du er sikker på at ihvertfall de aller fleste er døde før du er 100% tom. Har hatt et par fine situasjoner der warrioren sier (på vt); "kom har finni en fin gjeng nå" når jeg sitter der uten mana.

Aoe er faktisk en bra grunn til å velge å spille Mage, det er grisemorro å drepe 10-20 mobs på nulltid! Skal du spille Mage, for all del specc imp AE. Du er avhengig av IAE!

Skrevet

Jeg startet en Mage som nå er lvl 25, IAE er noe av det kuleste som finnes.

Det å ta på "shield" også løpe inn i 5/6 mobs, deretter fyre av 8/9 AE er bare så morro :!:

Litt kjipt at det er nesten ingen nye talents fra lvl 25 til 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...