Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaringer med å kjøpe telefoner over nettet fra sverige ?! Ser på en svensk side, tella, at de selger z500 for 2000kr uten ab.. Dette blir jo mye billigere enn her i norge, og jeg har uansett ikke råd til å legge ut sånn 4000 for ann... Men vil ha =D :thumbup:

 

Vi får jo mer for pengan i sverige såå!!! =D noeen erfaringer ??! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:ermm: ... NOen som er heldig ja... :cry::cry:

 

Du får gi beskjet om det er et bra kjøp!! er så heldig og har for øyeblikket nokia 3310 :p .. mobilen min ble ødelagt :cry: . så trenger en ny en.. så lurer om d e guudi å vente på denne, eller kjøpe en E720 eller noe.. me får sjå.. du får gi en lyd om hvor bra den er :dribble:

Lenke til kommentar
:ermm:  ... NOen som er heldig ja...  :cry:  :cry:

 

Du får gi beskjet om det er et bra kjøp!! er så heldig og har for øyeblikket nokia 3310  :p  .. mobilen min ble ødelagt  :cry: . så trenger en ny en.. så lurer om d e guudi å vente på denne, eller kjøpe en E720 eller noe.. me får sjå.. du får gi en lyd om hvor bra den er  :dribble:

Jeg skal legge ut en liten "test" av den til uka, når jeg har fått testet den litt :thumbup:

 

Kan slenge med noen bilder av den nå da, hvis du ikke har sett:(je ghar lagt ut mange bilder av den i en annen post om z500)

 

dsc000816nv.th.jpg

 

dsc000823sa.th.jpg

 

Sony Ericsson K750i VS Samsung Z500: (begge er helt nye)

 

dsc000843iw.th.jpg

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...