Gå til innhold

Justismord avslørt i kina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naa befinner jeg meg faktisk i Kina, men kan ikke si at jeg er nervoes.. hehe :p

 

Justismord finnes i alle rettssystemer, men saker som dette vil nok alle vaere enige i at man skulle oenske ha vaert undgaatt. Ikke for aa forsvare slike handlinger, men det skal toeffere lut til for aa administrere rettsystemet i et et land med 1,3milliarder mennesker enn hjemme i Norg med 4millioner. Hvis det blir lettere aa vaere forbryter her ville kriminaliteten eksplodere. Saa baksiden av medaljen ved et slikt toefft rettsystem er muligheten for stygge justismord.

Jeg har vel nevnt det tidligere siden det ikke er foerste gangen jeg er her nede, men her kan jeg gaa ute alene midt paa natten i storbyer med 10millioner+, og enda foele meg trygg! Mer enn jeg kan si hjemme i enkelte byer... De menneskene jeg har truffet her foeler seg paa langt naer undertrykket, og jeg har mer enn en gang sett mennesker paa gaten hudflette politiet for daarlig service, og de ble ikke arrestert. Proev dette paa gaten i Oslo en sen kveld... eller rettere sagt ikke proev dette!

 

Man skal inderlig ikke taale saa vel, den urett som ikke rammer en selv..

Saa man skal aldri godta justismord, men enkelte situasjoner krever mer kraftfull handling.

Lenke til kommentar

Da ønsker vi Polarbastard fortsatt god tur og fastslår at det ikke ble noen diskusjon ut av denne, i likhet med så mange tråder som siterer VG eller Dagbladet uten å presentere en faktisk problemstilling vi kan diskutere. Skal dere poste slike linker må emnet ha en viss almen interesse og trådstarter må sette premissene for en diskusjon ved å presentere en aktuell problemstilling, ellers er det ingen vits i.

 

Stenges.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...