Gå til innhold

6600 GT Funker det til BF2?


Neogeno

Anbefalte innlegg

Jeg har Gainward Geforce 6600gt 128mb GDDR3 AGP8X "ultra/1960 XP GS" Vivo/2xDVI Retail skjermkort :p

 

Funker dette til BF2? når jeg trykker Multiplayer og skal til å lete etter servere eller noe sånt (Etter jeg har logga inn) så blir skjermen svart og bf2 klikker! Er det Skjermkorte sin feil eller noe feil med demoen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Gainward Geforce 6600gt 128mb GDDR3 AGP8X "ultra/1960 XP GS" Vivo/2xDVI Retail skjermkort :p

 

Funker dette til BF2? når jeg trykker Multiplayer og skal til å lete etter servere eller noe sånt (Etter jeg har logga inn) så blir skjermen svart og bf2 klikker! Er det Skjermkorte sin feil eller noe feil med demoen?

Har hørt endel om at 6600GT AGP ikke skal funke i BF2 men jeg tror det er deres merkelige måte å få folk til å skifte til PCI-E... Mitt kort går så det suser i BF2, men har ikke gidda å lage meg multiplayer-profil enda :p

 

 

EDIT- Uberbox minna meg på.. når du laster ned demoen så sier den at den vil installere nye drivere..

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Det funker på 6600gt agp.

 

Lot programmet bestemme grafikken, og den ble ubrukelig. fixa det etterpå i "options" og den går veldig bra.

 

Skippa de nyeste driverne, det gikk helt ok med "71,84/71,89"

 

MEN, innstallerte driverne som fulgte med, og Demoen til Splinter cell fikk en skikkelig Boost :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...