Gå til innhold

GAnking når folk tar bosser

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ser virkelig ikke problemet. Nei, det er ikke særlig hyggelig å angripe folk som er midt i en boss-fight. So what?

Er man på en PvP-server, får man tåle å måtte se seg over skulderen i contested område. Hvis ikke; ta sutringen over på en PvE-server.

Tidligere i dag hoppet 3 alliance på meg mens jeg gjorde en quest i STV, 7-10 levels over meg. Surt, men sånn er PvP. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme om jeg og to andre hadde støtt på en enslig alliance. Å tro at spillerne på sin egen side er så utrolig noble og den andre siden er full av gankere og tølpere, er så ufattelig naivt at jeg finner ikke ord.

Er det egentlig noen her som tror at ved å opptre respektfullt og med "ære" (dvs. fair fights), så vil all ganking på serveren forsvinne? Dream on. Det vil alltid være folk som ganker, og det lureste man kan gjøre, er å komme seg opp i lvl60 så fort som mulig.

*signed* :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

"Det du vil at andre skal gjøre mot deg, skal du også gjøre mot dem."

Eneste som egentlig er K.O.S. på min liste er Rogues.

Skrevet
Trodde kazzak gikk over i "God Mode" når det er over 40 players i Tainted Scar.

Han går i en ubermode hvis det er flere enn 40 stk på hat lista. Det er pga at du ikke skal ha 80 mann som tar han ned.

Ødelegge for de som er på samme side som deg er helt idiotisk. Ødelegge for fienden er helt ok.

så pets er bare tragiske?

Skrevet

Er enig med folka som synes det er idiotisk. Selfølgelig er Alliance og Horde fiender, men et sted må grensa gå. Når man samler folk med formålet å ødelegge for noen som tar en boss, blir det litt annerledes enn vanelig ganking.

Skrevet

Jeg gjentar noe som er sagt tidligere i tråden: "I krig og kjærlighet er alt lov!"

Selfølgelig er det surt å bli drept når du holder på med en boss, men sånn er livet/spillet :p

Det er jo nettopp det det er da, et spill :)

Skrevet

lame som faen i mine øyne? ja

ville jeg gjort det? nei (ville sannsynligvis stått og /cheer'a for dem)

er det greit å gjøre det på en PvP server? tja, alt er jo lov, så for all del, la dem gjøre det og havne på div. KoS lister til div. guild... så får de igjen med samme mynt senere...

Karma folkens (godt hjulpet av KoS list plugins og guild forums ;) )

Skrevet

Jeg dreper hver eneste jævla alliance jeg ser. Driter i lvl, driter i om vi er flere mot 1, driter i om de er flere enn meg (tar jeg en er jeg fornøyd). PvP server skal være slik. Jeg hater folk som sutrer over slikt. Liker du ikke slik oppførsel? Driter jeg i, er du alliance på Bladefist og ser meg, angrip eller bli angrepet. Gå og spill PvE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...