Gå til innhold

GAnking når folk tar bosser


Anbefalte innlegg

Hva synes dere om at folk dreper et raid party når de f.eks tar kazzak?

 

idag var jeg med 15 andre horde som drepte et ca fult lvl 60 alliance raid party som vi drepte kazzak 2 ganger. og jeg har aldri hørt maken til whining. Det er en pvp server og en del av spillet, ser på forumet at vi kan få warning av å gjøre det men herregud da, er det så utrolig stress å dø. Det er horde mot alliance og de ville sikkert gjort det samme. Hva synes dere?

 

 

ps det var utrolig sexy å AE 30 stk som stod sammen :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med deg minigud, på en pvp server så syntes jeg at folk må regne med at noen kan ødelegge og stjele phat-loot mobs fra deg :) Skal prøve å tagge kazzak en gang når et raid tar han, er jeg heldig så merker de det ikke og jeg får phat loot helt alene ;) Men sjangsen for at det skjer er 1:1000000 da.

Lenke til kommentar

For noen par uker tilbake så ganke vi Hordes når de holdte på men Kazzak. Vi hadde til å med pet krig =P

 

Brukte petet til å få Kazzak til vår side. Samme gjort horde på den andre siden. Når de angrep Kazzak, angrep vi dem =P

 

Til slutt ga dem opp og gikk til Dragern i Azshara istedenfor og tok han. Men de kom tilbake. Vi hadde forsatt ikke tatt Kazzak. Så da begynte horde å ganke oss =/

Lenke til kommentar

Er nok en del av risikoen ved å spille på PvP server dette ja. Ser ikke noe idiotisk ved dette. Men det er ganske ondskapsfullt gjort ja :yes:

 

Tviler VELDIG sterkt på at dette er et fenomen som begrenser seg til Horde. Tror nok Alliance er like ille til å ganke på denne måten. Er i og for seg naturlig at det blir krig om utendørs bosser. Det som jeg IKKE ville syntes var bra er om man hadde intern "krig" om landskapsbosser innad i fraksjonene (alliance/horde).

Lenke til kommentar
Personlig mening: De som gjør det er en gjeng med idioter.

Helt enig! det er idiotisk å ødelegge for den andre fraksjonen, mye bedre at dem får bedre utstyr og på den måten blir sterkere når dem skal angripe oss?

 

Gratulerer Minigud, for å ha gjort horde en tjeneste!

 

Det er kanskje slemt gjort, men når alliance ikke klarer å holde planene sine hemmelige, så fortjener dem det.

 

Så får jeg håpe at "ahpadt" står å ser på når horde angriper stormwind, siden det ville ha vært idiotisk å ødelegge for horde.....

Lenke til kommentar

Jeg ganker _aldri_ noen som helst, hvis ikke de har ganket meg før selfølgelig. Da betaler jeg gjerne tilbake med rente ;)

 

Når jeg blir ganket, havner synderen på min KoS-liste (kun folk som har vært feige mot _meg_ kommer på den lista), slik at jeg ikke glemmer han.

Lenke til kommentar

Er dere dumme ! så klart de som ganker noe når de tar 1 boss er idiotiske mennesker.. tenk hvis de opplever det samme. eks når de skal ta 1 boss med 1% så dør alle pga av alliance siden de gangker dem..hvor irriterende er ikke det.

 

tenk hva ha der gjøre mer andre skjer med dere

 

PS:føler at de som spilller Alliance er de fornuftige som meg

 

OG HORDE er så stygge personer som ikkehar oe liv og driter hva andre føler!

Lenke til kommentar

mulig det var litt stygt gjort men horde taper jo på at alliance får bedre utstyr, det er en krig og stoppe dem med i å få bedre gear hjelper faktisk mye.

 

kan quote litt hva alliance folk sa på irc, noe jeg synes er helt på tryne, blir litt for mye cs kvin over det

 

[01:27] <orm> svin

[01:27] <orm> corpsecamp nästa gång jag ser dig

 

 

[01:28] <StekarN^^> so fcking mad

[01:28] <StekarN^^> so damn low

 

 

[01:21] <Nien|Orcon> Yeah, but gathering 40 people 27% hp, you fucking rethard

[01:21] <Nien|Orcon> go fuck yourself rethard

[01:21] <Nien|Orcon> Hope you get a permbann now

 

samt bannet fra et par alliance kanaler.

Lenke til kommentar

Synes det er idiotisk.. Tatt Azuregos et par ganger, og skjønner ikke vitsen med at hordeguilds lager "guild event" der poenget er å fucke opp for alliance som tar bosser.

 

Men klart, hadde jeg kommet over noen som holdt på med kazzak, hadde jeg sikkert ikke latt de være helt i fred selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...