CrZy_T Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hver klar over at Nvidia har en anbefalt installasjonsrekkefølge for Nforce-drivere og geforce-drivere. Dette grunnet at noen filer blir overskrevet. Husker jeg hadde en del merkelig feil med det når jeg hadde nvidia skjermkort.
nikhuse Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Og den rekkefølgen skal være?Har alltid installert skjermkort drivere etterfulgt av nForce driverpakken. Ikke noe problemer med det.
Stig-Arne Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 fikk samme problemet nå. Bare noen få minutter ut i spillet. Men det som er litt snodig er at tidligere her i kveld hadde jeg ingen problemer.. dette skjedde ganske plutselig.. så skal prøve ny driver nu, 71.89, har ett 6800LE kort
CrZy_T Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) Og den rekkefølgen skal være?Har alltid installert skjermkort drivere etterfulgt av nForce driverpakken. Ikke noe problemer med det. Husker ikke, men mener det sto under installasjonen av nforce-driverne. Edit: skal nevnes at jeg ikke har hatt nvidia-skjermkort på over 1 år, så det kan ha skjedd noen forandringer her. Endret 17. juni 2005 av CrZy_T
Stig-Arne Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) vel.. jeg finner heller ikke ut av feilen her. Har flyttet på lydkortet, som jeg hadde flyttet på rett før det ble feil, flyttet det så tilbake til der det sto når det fungerte.. uten hell. Tok ut lydkortet og prøvde, uten hell. Prøvd å bytte drivere uten hell. Formatert og lagt inn windows... Maskinen fungerer fint i alle andre spill enn GTA SA.. frustrerende. Men det som er virkelig rart er at dette har skjedd på noen få timer.. Endret 17. juni 2005 av Stig-Arne
Stig-Arne Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 eeeeller jeg kan gå tilbake til butikken å KLAGE på spillet jeg har KJØPT..
Tommelom Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Dette er et problem mange har. Ser rett og slett ut til at problemet ligger i spillet. Får rett som det er "utført en ulovlig operasjon blablabla lukkes" selv. Bare å vente på en patch.
Stig-Arne Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 vel.. jeg tror jeg har funnet årsaken Ser ut til at den siste .INF driveren til Intel brikkesett skapte trøbbel her. La inn den som fulgte med hovedkortet (ic7max3) så funket det igjen. Selv om windows rapporterte om at det var skjermkort driveren som trøbblet
Tommelom Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 hmm...kanskje jeg skal teste de gamle driverne jeg også? Har selv IS7. Har mye krøll med spill generelt for tiden. Kanskje det er intel-driveren? bruker den nyeste Skal teste den gamle. Holder det bare å installere den gamle? Er jo ikke noe uninstall for dem.
Stig-Arne Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 for meg var det intel driveren ja. Men det fannt jeg først ut når jeg hadde lagt inn Windows 2000
BKB Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 eeeeller jeg kan gå tilbake til butikken å KLAGE på spillet jeg har KJØPT.. Med mindre du bor i USA skal du gå lenge for å finne den butikken som selger GTA San Andreas til PC.
nikhuse Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Skrevet 18. juni 2005 eeeeller jeg kan gå tilbake til butikken å KLAGE på spillet jeg har KJØPT.. Med mindre du bor i USA skal du gå lenge for å finne den butikken som selger GTA San Andreas til PC. Hva i all verden er det du snakker om?Spillet selges i Norske butikker hvis det var det du mente
CrZy_T Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 eeeeller jeg kan gå tilbake til butikken å KLAGE på spillet jeg har KJØPT.. Med mindre du bor i USA skal du gå lenge for å finne den butikken som selger GTA San Andreas til PC. GTA:SA ble released i Europa 10.juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå