-Teddy- Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har tenkt til å teste litt slik "virtuell leire"... Har sett endel fragmovies hvor det er laget kuler som flyr igjennom lufta. Går ut ifra at disse er laget med et slikt 3D-Program. Noen tips til programmer som jeg kan laste ned en demo eller trial av så jeg kan få sett hvordan det er?
-Teddy- Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 (endret) *bump* EDIt: Er ikke bumping lov igjen nå eller? Var det en stund. LEste retninglinjene nå da jeg var usikker og der står det at det er forbudt! Isåfall beklager jeg. Edit2: Leste igjennom hele pakka og ser at det er forbudt igjen ja. Blir vel å reporte seg selv igjen da. EDIT3: Nei Rikky er her, da er vel ikke det nødvendig. Endret 22. juni 2005 av -Teddy-
Ṱormod Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tja. Man har jo 3dsmax (koster penger, men du kan nedlaste trial) Det er et bra program, og er litt vanskelig i begynnelsen. Heldigvis er det mange guider for dette programmet, men en effekt som du beskriver her tar nok litt tid å lære å lage. Blender er gratis, og veldig kjekt å lære.
zjulik Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) Blender3D er gratis Link: http://www.blender3d.com/cms/Home.2.0.html Endret 22. juni 2005 av zjulik
GeirGrusom Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nå skal det nevnes at blender ikke akkurat er så veldig intuitivt, ligner litt på Lightwave forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå