Gå til innhold

fjerne nvidia drivere

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk en crash på harddisken min når jeg installerte driverne dom fulgte med bf2demoen :mad:

jeg har fx5700 :no:

nå har jeg koblet harddisken til an annen data der den er stasjon G:

jeg lurer på om det er en uninstal med nvidia driverne som jeg kan bruke :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på den, gresh...er det riktig at Driver Cleaner ikke gir deg mulighet til å se gjennom listen over filer den finner før du sletter? Slik oppfattet jeg det i alle fall da jeg prøvde den. Synes det er litt upraktisk...

Skrevet

Jo, Driver Cleaner fjerner alt av drivere for den valgte leverandøren (nvidia) uten at du på forhånd får se hvilke filer som slettes.

Om det kan være til noen trøst får du hvilke filer som ble slettet.

Trodde trådstarters mål var å bli kvitt nvidia driverne for så å legge inn en eldre driver som han av erfaring er sikker på at den virker bedre enn den som skapte problemer.

Men ser nå etter å ha lest problemet en gang til at Driver Cleaner ikke vil hjelpe siden harddisken de problematiske driverne ligger på er flyttet inn i en annen maskin og ikke er den aktive windows installasjonen.

Skrevet (endret)

problemet fixet seg selv :p

når jeg puttet harddisken i min maskin igjen så virket den ;)

først så kom det der harddisk programet til windows opp (chkcmd eller noe sånnt)

så startet maskinen fint :)

Endret av MongoMan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...