Blårens Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 jeg fikk en crash på harddisken min når jeg installerte driverne dom fulgte med bf2demoen jeg har fx5700 nå har jeg koblet harddisken til an annen data der den er stasjon G: jeg lurer på om det er en uninstal med nvidia driverne som jeg kan bruke
zjulik Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg bruker Nasty File Remover http://www.majorgeeks.com/download3233.html Søk på Nvidia. Se nøye gjennom på versjon og plassering for hver fil før du sletter:)
gresh Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Driver Cleaner 3 Avinstaller driver via Leggtil/Fjern programmer Start i sikkerhetsmodus Kjør Driver Cleaner, velg å fjerne nvidia drivere. Da fjernes alt av nvidia drivere.
zjulik Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Litt usikker på den, gresh...er det riktig at Driver Cleaner ikke gir deg mulighet til å se gjennom listen over filer den finner før du sletter? Slik oppfattet jeg det i alle fall da jeg prøvde den. Synes det er litt upraktisk...
gresh Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jo, Driver Cleaner fjerner alt av drivere for den valgte leverandøren (nvidia) uten at du på forhånd får se hvilke filer som slettes. Om det kan være til noen trøst får du hvilke filer som ble slettet. Trodde trådstarters mål var å bli kvitt nvidia driverne for så å legge inn en eldre driver som han av erfaring er sikker på at den virker bedre enn den som skapte problemer. Men ser nå etter å ha lest problemet en gang til at Driver Cleaner ikke vil hjelpe siden harddisken de problematiske driverne ligger på er flyttet inn i en annen maskin og ikke er den aktive windows installasjonen.
Blårens Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 (endret) problemet fixet seg selv når jeg puttet harddisken i min maskin igjen så virket den først så kom det der harddisk programet til windows opp (chkcmd eller noe sånnt) så startet maskinen fint Endret 19. juni 2005 av MongoMan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå